Beantwoord

Ik kan mijn naam in het profiel van KPN Veilig niet wijzigen

  • 5 May 2022
  • 7 reacties
  • 73 keer bekeken

Hoi,

Sinds vandaag ben ik overgestapt naar KPN Veilig vanuit mijn (veel betere) XS4all omgeving. Het eerste waar ik tegenaan loop is dat ik ‘Beste’ heet. Ik wil dat graag wijzigen, maar zie geen optie. Kunnen jullie mij verder helpen?

 

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Daan

icon

Beste antwoord door Erik_ 18 May 2022, 10:01

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Hallo @Daan192  simpel antwoord, dat kan bij KPN (nog) niet.

 

Hier dus het zelfde probleem, i'm blue yabadi yabada

Hallo @Daan192  simpel antwoord, dat kan bij KPN (nog) niet.

 

Enig idee wanneer wel?

Reputatie 7
Badge +22

Hallo @Daan192 , geen idee, heeft geen prioriteit bij F Secure c.q. KPN vermoed ik.

 

Nou, wij zijn allemaal gelijk en kennelijk allemaal het “Beste” !🤣

Reputatie 7
Badge +29

Hoi allen, het klopt dat dit op het moment bij ons inderdaad niet kan. Ik heb navraag gedaan of en wanneer dit bij on wel gaat kunnen. Ik kom er op terug zodra ik reactie heb.

 

Latere aanvulling: het staat op dit moment (nog) niet op de planning om dit aan te passen. Mocht dit veranderen, dan merk je dit in de applicatie.

Hoi,
Vandaag F-secure Safe vervangen door KPN Veilig. En ben inderdaad ook toegetreden tot de kolonne van gebruikers met de naam “Beste” Ik wil dit erg graag wijzigen. KPN, maak dit svp mogelijk!!
 

Reageer