Beantwoord

Infra: Schade door kabel door Riool. Waarschijnlijk KPN. Waar moet ik zijn?

  • 9 March 2019
  • 3 reacties
  • 2436 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb problemen met mijn riool,
Nu blijkt een kabel dwars door de riool buis geboord/geschoten te zijn.
Waarschijnlijk KPN zeggen de experts in mijn omgeving en is logisch gezien de plek.
De kabel is ongeveer 1,5 cm dik, zwart met groene streep.

Wie kan mij helpen?


Vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 March 2019, 10:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Peter uit Amersfoort, welkom! Dit lijkt me inderdaad heel onhandig! Ik heb het hele internet afgezocht 😉, maar ik kan niet vinden van wie de kabels zijn. Dus ik ga intern zeker navragen of deze van ons zijn. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer? Dat is het adres van deze tuin toch?
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor je privébericht! Ik ga er achteraan en hou je hier op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +30
Wij zijn het in ieder geval niet! Wel wat informatie om je op weg te helpen 😉.

Advies is een KLIC-melding te laten doen voor het bedoelde perceel (plus verstrekken ligging invoerkabels) en aan de hand daarvan achterhalen welke provider op de bewuste locatie een kabel heeft lopen. Ik heb het vermoeden dat het een lokale aanbieder van TV of wellicht glasvezel betreft. JONAZ is in de regio zo’n partij. Misschien is het handig die partij eerst te beenderen met de vraag welke kleurencombinatie zij gebruiken.

  • Telefoon: 088 – 10 10 789
  • E-mail: info@jonaz.nl
  • Openingstijden van de klantenservice is maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur – 21:00 uur.
Succes ermee!