Vraag

Installeren KPN Veilig lukt niet, melding om het later te proberen

  • 25 November 2022
  • 4 reacties
  • 16 keer bekeken

Krijg bij installeren KPN veilig na 60% steeds “windows programma op achtergrond, later nog eens proberen.

Nu derde dag.

Wat te doen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @vanGarderen,

Dat is een rare foutmelding. Zou je is een screenshot hiervan posten op het forum? Misschien is de foutcode ergens terug naar te herleiden. 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @vanGarderen en welkom hier op ons forum :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden hier je vraag stelt! Ik kan deze melding in eerste instantie niet plaatsen en daarom ben ik net als @Chrizziey benieuwd of je hier een screenshot van kunt plaatsen. Verder ben ik ook benieuwd op wat voor apparaat je KPN Veilig probeer te gebruiken, misschien kan dat helpen om te achterhalen waar het fout gaat.  We horen graag weer van je!

Hoi JanZ

Hierbij screenshot bovenstaande

Reputatie 7
Badge +12

Hoi JanZ

Hierbij screenshot bovenstaande

Bedankt voor de toelichting en het screenshot @vanGarderen :)

In die melding zie ik staan dat Windwows momenteel bezig is met het installeren of bijwerken van een andere software. Mijn eerste vermoeden is dat het daardoor fout gaat met het installeren van KPN Veilig. Heb je ook nog een ander apparaat in huis waar je KPN Veilig op kunt installeren? Benieuwd of je dan dezelfde of soortgelijke melding te zien krijgt.