Beantwoord

Installeren KPN veilig lukt niet op de p.c. “accounts-emea.f-secure.com weigert om verbinding te maken.”

  • 20 March 2022
  • 11 reacties
  • 304 keer bekeken

“accounts-emea.f-secure.com weigert om verbinding te maken.”

Toch staat dit niet op de p.c. dus ook verwijderen is geen optie. Ik gebruik Edge

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 24 March 2022, 15:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hallo @lukt niet , standaard heb je 2 licenties, die je al op je mobiel en tablet geactiveerd hebt, zo schrijf je.

Misschien ben je door je licenties heen, of heb je nog licenties over? 

Ik heb er gisteren juist 10 bij gekocht

Ik heb er gisteren juist 10 bij gekocht

Hallo @lukt niet heb je ook al een bevestiging gehad dat die extra licenties geactiveerd zijn?

Als je het beheerprogramma KPN veilig opent, hoeveel openstaande licenties zie je dan staan?

Nog 8 van 12 beschikbaar. 

Reputatie 7
Badge +20

Heb je al geprobeerd een van die KPN Veilig licenties te verwijderen. En daarna KPN Veilig opnieuw te installeren?

Als ik op het Windows icoon klik vind ik vervolgens geen KPN veilig. 

Heeft het er mogelijk iets mee te maken dat deze pc via een draad verbonden is met het modem?

Reputatie 7
Badge +20

Ook niet via de zoekfunctie? KPN Veilig is wel geïnstalleerd? 

Heb je ook al andere browser geprobeerd?

Ook via de zoekfunctie niet gevonden.

Maar door ipv Edge Chroom de standaardbrowser te maken verschijnt ineens het groen van KPN Veilig in beeld met de vermelding van de mobiele apparaten waarop het ook is geïnstalleerd.  Betekent dat ook dat er geen bescherming is als ik Edge gebruik?

Reputatie 7
Badge +20

Ja, in Egde gaat het niet goed. Het is dus wel goed geïnstalleerd. 

Ik ga in ieder geval melding maken dat het met Edge niet goed gaat. 

Reputatie 1

In de adresbalk staat tegenwoordig een doorgehaald oog. 
Klik op het oogje en kies voor cookies toestaan. Dit verhielp bij mij het probleem in chrome.

Reputatie 1

Beetje late reactie, maar dit was inderdaad bij mij het probleem. Misschien bij de anderen ook Cookie-probleem door verschillen in instelling?

Dank je wel voor je tip!