Beantwoord

Is deze email echt of phishing?

  • 4 April 2022
  • 7 reacties
  • 98 keer bekeken

Hallo KPN,

Is deze email echt of phishing :

info@notify-seaters.com

Graag een reactie.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 6 April 2022, 15:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo KPN

Ik heb een e-mail met link voor bevestiging van kaartjes ontvangen: ik wil na gaan of deze echt is? Of phishing-e-mail?

Dit moet ik bevestigen vóór 19:26 uur vanavond? Dus, graag snel een reactie.

 

Admin: samengevoegd met je al bestaande topic

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Ab Yousufi,

Wat staat er precies in het mailtje? (Privégegevens achterwege laten i.v.m. dat het een openbare forum is.)

Hallo KPN abus team,

Ik heb ook gebeld en gemaild. Is deze e-mail echt of phishing?

Emailadres: info@notify-seater.com

Graag een reactie. Het gaat om voetbal kaartjes, en Link is geldig tot vanavond tot 19:26 uur.

Alvast bedankt.

 

Admin: samengevoegd met je al bestaande topic

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Ab Yousufi, je hebt je aangemeld dus via: https://www.seaters.com/kpn/authenticate/landing Dan krijg je inderdaad een e-mail als je iets gewonnen hebt van Seaters. Welk e-mailadres zij gebruiken durf ik niet met zekerheid te zeggen. Seaters heeft een eigen helpdesk voor vragen over mogelijk gewonnen prijzen. 

Het KPN forum is voornamelijk een plek waar forumleden met elkaar in gesprek gaan met elkaar, indien nodig springen moderators bij om hulp te bieden. Je krijgt helaas niet direct een antwoord van moderators. Wil je graag direct contact en een vraag stellen, dan is er de KPN klantenservice. Mijn collega's zijn bereikbaar op het gratis nummer 0800-0402. 

Hi Jeroen, bedankt. Klantenservice gebeld, maar helaas die dame wist niet wat seater is en wat te maken met KPN? Ik heb ook twee keer een email gestuurd naar klantenservice, maar helaas geen antwoord. Vandaar, een berichtje/ vraag aan community.

Thanks

Hallo @Abdoel KPN kun je ook niet mailen, alléén bellen, 0800 0402, chatten, Facebooken of Twitteren.

De klantenservice dient wel bijgeschoold te worden als ze niet weten wat Seaters is of betekent.

 

Hi JanD, dank! Ik belde klantenservice en ook mail gestuurd. Maar ook mail gestuurd naar mailadres special voor vragen over phishing email/ of twijfels over een bepaald bericht. Dus, allemaal klinkt mooi, maar in praktijk klopt niet.

Nogmaals dank.