Beantwoord

Kan KPN veilig niet installeren

  • 5 March 2023
  • 4 reacties
  • 264 keer bekeken

ik heb sinds 03-03-2023 een abonnement bij KPN voor internet tv en mobiel .

nu staat er in mijn gegevens dat ik KPN veilig heb voor  5 apparaten maar als ik het wil installeren krijg ik de melding dat dit niet in mijn abonnement zit of niet aanstaat 

ik heb gebeld met de klantenservice daar kwamen ze na lang beraad met de mededeling dat ik pas na 

twee weken gebruik kan maken van KPN veilig, dit vind ik wel raar moet ik twee weken onbeschermd surfen op internet.

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 5 March 2023, 15:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ad1958 ,

Meestal kan het al na enkele werkdagen, maar inderdaad niet direct. 

De eerste stap is het toevoegen van het abonnement aan jouw MijnKPN-account. Dat kan over het algemeen enkele (twee of drie) werkdagen na de start van het abonnement. Daarna kun je KPN Veilig activeren. 

 

Badge

Ik heb hetzelfde probleem. Eerst lukte het niet om te activeren en te installeren. Daarna gebeld.

Apparaat kon ik vandaag toevoegen. Werd voor me gedaan via overnemen computer.

Als ik nu op KPNveilig klik krijg ik onderstaande. Dus weer gebeld. Zou nu nogmaals 2-3 werkdagen moeten wachten. Werkt het dan nog niet dan moest ik maar terugbellen. Ik blijf het gek vinden dat ze je zo een week in totaal redelijk onbeschermd laten zitten.

 

Daar ben ik het helemaal mee eens 

ik vindt dit ook heel raar maar het blijk dus normaal te zijn🤔

Ik ben afgelopen vrijdag gebeld door een medewerker van de klantenservice over mijn ervaring met de klantenservice,nadat ik hem verteld had over het probleem heeft hij gekeken  naar wat er aan de hand kon zijn want volgens hem zou het meteen moeten werken                   Na controle bleek dat kpn veilig beschikbaar was en dus moest werken wat inderdaad ook zo was . Na installeren werkt het perfect