Beantwoord

Kan niet inloggen met mijn DigiD als ik KPN Veilig gebruik

  • 30 March 2022
  • 4 reacties
  • 150 keer bekeken

Ik gebruik de browser KPN veilig, maar ik kan niet met mijn DigiD die op mijn Samsung s21 staat mij aanmelden bij sites die om DigiD vragen. Hoe kan ik dat oplossen

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 23 April 2022, 10:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heel simpel: KPN Veilig verwijderen. Dan werkt het wel weer.

Reputatie 7
Badge +16

Dat is inderdaad een tijdelijke oplossing!

Dit is een bekend issue waar een fix voor komt. We hadden deze al eind februari verwacht, maar helaas is deze update met fix er nog niet. Zodra deze er is, laat ik dat hier weten!

Reputatie 7
Badge +10

Heel simpel: KPN Veilig verwijderen. Dan werkt het wel weer.

@norbert-48 En gebruik dan een gratis antivirus programma zoals bijvoorbeeld Avast.
KPN veilig is alles of niets met deze false positives scanner. Waardeloze onbruikbare software die de boel ook nog eens zwaar vertraagd. 

Reputatie 7
Badge +16

Gisteren (22-04-2022) is er een nieuwe update met fix vrijgegeven: de DigiD app kan weer worden geopend icm KPN Veilig.

@norbert-48 laat je weten of het bij jou nu ook weer werkt?