Beantwoord

KPN veilig 100/100 nu voor 5 apparaten?

  • 22 February 2023
  • 31 reacties
  • 300 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +20

Ik was even op de kpn.com site aan het kijken, i.v.m. kosten als ik overstap naar KPN tv+ met 2 decoders.

 

Nu zag ik daar dat je bij 100/100 ook KPN veilig voor 5 apparaten hebt.

Dat was 2, daarom heb ik de snelheid 200/200 gekozen.

 

Nu is 100/100 voldoende voor ons.

Klopt het dat je bij 100/100 glasvezel KPN veilig voor 5 apparaten hebt? 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 April 2023, 11:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @joop2011. Zover ik weet krijg je bij een internetabonnement met een internetsnelheid van 50 of 100 Mbit/s gratis KPN Veilig voor 2 apparaten. Wanneer je kiest voor een abonnement met een internetsnelheid van 200, of 500 Mbit/s of 1 Gbit/s, dan krijg je gratis KPN Veilig voor 5 apparaten/installaties. 

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij ... heb ik nu 100 mbit met het tv+ abonnement en KPN Veilig ook voor 5 apparaten. Ik gebruik het niet. Dus heb er niet goed naar gekeken. Maar ik dacht het wel...

Reputatie 7
Badge +20

@Vikash

Dit zie ik als ik op www.kpn.com kijkt en kijkt wat een abonnement kost.

Zie foto. 

En in principe is 100/100 voor mij voldoende, maar ik wil wel graag 5 x KPN veilig.

1 x op de Desktop (pc)

2 x op mobiele telefoon (voor mijn vrouw en voor mij zelf)

1 x op de tablet.

Reputatie 7
Badge +21

Nu snap ik er zelf ook niets meer van, haha. Ik ga dit voor je navragen en kom er zo snel mogelijk op terug. 😁

Reputatie 7
Badge +20

@Vikash 

Het scherm is met 100-100 bij KPN tv+

 

Daar wil ik t.z.t. ook op overstappen.😉

 

Denk aan het volgende pakket:

Internet 100-100 € 42,50

2 x DIW7022 € 12,50 plus € 5,--  dus opname pakket gratis (net zoals nu)

Pluspakket gratis omdat wij beide KPN mobiel hebben (net zoals nu)

Totaal € 60,-- per maand,  (momenteel 200-200 plus 2 decoders € 67,-- per maand).

En KPN veilig voor 5 apparaten, als ik de site goed begrijp.

 

En HBO max en ViaPlay (tot einde seizoen F1) heb ik via KPN. 

Dus de € 5,-- entertainment korting zie ik zelf voor HBO max, die behoud ik.

 

Netflix en Disney+ heb ik rechtstreeks bij deze 2.

Bij Netflix jammer dat je voor 4K erg veel meer moet betalen, daarom die (helaas) in HD.😉😊😊

Disney+ heb ik jaarabonnement, dat scheelt ook aardig wat (en deze is netjes in 4K, net zoals HBO max).

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie het nog steeds op de KPN.com site staan als je bij abonnement samenstellen kijkt.

 

Ik hoop dat het ook geld voor mij, als ik overstapt op KPN HD+

En dan met 100/100 5 x KPN veilig  (ik gebruik het nu op 4 apparaten, Desktop, 2 x mobiel en 1 tablet).

Want dan kan ik 7 Euro per maand besparen en voor iemand met pensioen is dat een hoop geld.😉

 

Alvast mijn hartelijke dank. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @joop2011 en @Vikash ,

Wanneer krijg ik KPN Veilig gratis voor 5 apparaten/installaties?

Bij een nieuw internetabonnement met een internetsnelheid van 50 of 100 Mbit/s krijg je gratis KPN Veilig voor 2 apparaten. Hiermee beveilig je 2 apparaten. Kies je voor een abonnement met een internetsnelheid van 200, of 500 Mbit/s of 1 Gbit/s, dan krijg je gratis KPN Veilig voor 5 apparaten/installaties. Hiermee beveilig je bij 1 installatie per apparaat, 5 apparaten. 

Ben je al klant en heb je een internetabonnement bij KPN? Dan is het afhankelijk van je abonnement en snelheid of je KPN Veilig gratis krijgt tot 2 of tot 5 apparaten. Op de KPN Veilig beheerpagina veilig.kpn.com zie je rechtsboven het aantal licenties dat je nog kunt gebruiken voor het beveiligen van je apparaten.

bron : 

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm

Bij de vragen onderaan "meer weten over"

Reputatie 7
Badge +20

@Noordzee

Dat klopt niet, wat je schrijft.

Dat was inderdaad zo, maar als ik op de kpn.com site kijkt, zie ik bij 100/100 KPN veilig voor 5 apparten.

Ook zie ik daar dat 100/100 voor glasvezel de laagste snelheid is nu.

 

 

 

Dus de site die jij aangeeft is verouderd en moet bijgewerkt worden.

Als ik het via de KPN site bekijkt voor het nieuwe abonnement.

Reputatie 7
Badge +28

@joop2011 

Dan geldt voor jou dit deel van mijn reactie : 

Ben je al klant en heb je een internetabonnement bij KPN? Dan is het afhankelijk van je abonnement en snelheid of je KPN Veilig gratis krijgt tot 2 of tot 5 apparaten.

Reputatie 7
Badge +24

Op de KPN Veilig beheerpagina veilig.kpn.com zie je rechtsboven het aantal licenties dat je nog kunt gebruiken voor het beveiligen van je apparaten.

Die site doet het bij mij helemaal niet.

 

Reputatie 7
Badge +20

@joop2011

Dan geldt voor jou dit deel van mijn reactie : 

Ben je al klant en heb je een internetabonnement bij KPN? Dan is het afhankelijk van je abonnement en snelheid of je KPN Veilig gratis krijgt tot 2 of tot 5 apparaten.

 

Ik heb nu 200-200 en 5 x KPN veilig.

KPN Hussel abonnement.

Ik heb ook KPN mobiel (2 x)

 

Wat ik wil weten is:

Als ik overstapt op het nieuwe KPN tv+ abonnement, heb ik dan ook bij 100/100 KPN veilig voor 5 apparaten?

Zie ook mijn link en foto's boven.

 

Zelf ga ik ervan uit dat dit ook voor bestaande klanten zo is.

Want je hebt dan een compleet nieuw abonnement.

Dat scheelt mij weer € 7,-- per maand en die kan ik goed gebruiken.

Reputatie 7
Badge +28

Bij mij wel @Nick83 

Twee seconden geleden getest. 

Reputatie 7
Badge +28

@joop2011 

De pagina's op de website van KPN spreken elkaar tegen. 

Ik ga er vanuit dat voor jou vijfmaal KPN Veilig inbegrepen is.   

Reputatie 7
Badge +20

Ik hoop het ook van een moderator te horen.😉

Reputatie 7
Badge +20

@Noordzee 

 

Of weet jij het, dat je bij het nieuwe KPN tv+ pakket inclusief 2 decoders, 5 x KPN veilig hebt bij 100/100 glasvezel?

 

Mijn dank is alvast groot. 

Reputatie 7
Badge +28

@Noordzee

 

Of weet jij het, dat je bij het nieuwe KPN tv+ pakket inclusief 2 decoders, 5 x KPN veilig hebt bij 100/100 glasvezel?

 

Mijn dank is alvast groot. 

Dat lijkt mij wel duidelijk @joop2011 

Dat krijg je namelijk te zien als je jouw pakket samenstelt op : 

https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen?actie=tvpluszenders&tv=ja

KPN Veilig (5)

Gratis

  • KPN veilig voor 5 apparaten

 

Kortom de informatie op deze website-pagina is achterhaald: 

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm

Bij de vragen onderaan "meer weten over"

Reputatie 7
Badge +20

@Noordzee 

Mijn hartelijke dank.

Reputatie 7
Badge +21

Ik hoop het ook van een moderator te horen.😉

Ik heb helaas nog geen update. Ik heb deze vraag uitgezet naar een achterliggende afdeling. Er wordt al wel aangegeven dat er inderdaad iets niet klopt. Zodra ik meer duidelijkheid heb kom ik hier zeker op terug. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik hoop het ook van een moderator te horen.😉

Ik heb helaas nog geen update. Ik heb deze vraag uitgezet naar een achterliggende afdeling. Er wordt al wel aangegeven dat er inderdaad iets niet klopt. Zodra ik meer duidelijkheid heb kom ik hier zeker op terug. 

 

Ik hoop dat het wel klopt.

Want als ik straks overstapt op het nieuwe KPN tv+ abonnement en bij 100/100 ook de 5 x KPN veilig hebt, dan kan ik 7 Euro per maand besparen.

En als AOW’er is dat toch weer meegenomen.😊

 

Mijn dank is alvast groot. 😉

Reputatie 7
Badge +28

@Noordzee

 

Of weet jij het, dat je bij het nieuwe KPN tv+ pakket inclusief 2 decoders, 5 x KPN veilig hebt bij 100/100 glasvezel?

 

Mijn dank is alvast groot. 

Dat lijkt mij wel duidelijk @joop2011 

Dat krijg je namelijk te zien als je jouw pakket samenstelt op : 

https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen?actie=tvpluszenders&tv=ja

KPN Veilig (5)

Gratis

  • KPN veilig voor 5 apparaten

 

Kortom de informatie op deze website-pagina is achterhaald: 

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm

Bij de vragen onderaan "meer weten over"

@Vikash 

Heb je al een bericht terug van de afdeling die hier over gaat? 

Reputatie 7
Badge +21

@Vikash

Heb je al een bericht terug van de afdeling die hier over gaat? 

Ik heb helaas nog geen antwoord op deze vraag. Het is inmiddels wel verder doorgezet om uit te laten zoeken. Ik hoop dat ik zo snel mogelijk hier een goed antwoord kan geven.

Reputatie 7
Badge +28

Duidelijk @Vikash ,

Die afdeling heeft er kennelijk wel flink wat tijd voor nodig. 

Reputatie 7
Badge +21

@Noordzee Inderdaad. Ik ga er nog eens achteraan. Ik heb zojuist gevraagd of er al meer bekend is.

Reputatie 7
Badge +21

Het heeft even geduurd, maar ik heb inmiddels een antwoord. In onze nieuwste abonnementen zijn 5 licenties toegevoegd. Dat betekend dus dat er nu helaas dus overal de de verkeerder informatie staat. Er wordt nog verder onderzocht of dit zo blijft of dat weer weer terug gaan naar 2 licenties. Zodat dit bekend is zal het op kpn.com gewijzigd worden.

Reputatie 7
Badge +28

OK @Vikash ,

Maar ik verwacht niet dat klanten die een abonnement hebben genomen met vijf gratis licenties, daar dan ineens voor zouden moeten betalen. Want dat zou een wijziging van de voorwaarden betekenen.  

Het aanpassen van websites met verkeerde informatie lijkt mij de meest simpele oplossing.