Beantwoord

Kpn veilig app blokkeert toegang tot bankbetaling app

  • 21 January 2022
  • 12 reacties
  • 578 keer bekeken

Sinds kort blokkeert de kpn veilig app de toegang tot mijn bank apps ING zowel als SNS

als ik de kpn veilig app verwijder werkt de toegang correct

Hoe los ik dit op?

Ik heb een samsung tablet uiteraard aan en uit gezet 

Ik heb een foto van de  foutboodschap maar weet niet hoe ik die hier kan toevoegen

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 3 April 2022, 08:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @CPN1108! Wat fijn dat je de moeite hebt genomen om hier een melding van te maken!

We hebben meerdere meldingen binnen gekregen en zijn daarom een onderzoek gestart: er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Zodra er een update te melden is, laat ik het je hier in dit topic weten! Excuses voor het ongemak!

Reputatie 7
Badge +16

Goed om te weten: er komt eind februari een update met een fix voor dit issue. Zodra deze er is, geef ik weer een seintje!

Beste Shyrin,

 

Dat zou mooi zijn, wel jammer dat we nog een maand moeten wachten voor iets wat eerst prima functioneerde en nu blijkbaar misschien door een of andere update niet meer werkt.

Bij dit soort zaken denk ik altijd als ik hier last van heb dan moeten hier toch elke dag honderden  mensen last van hebben maar ja de oplossing is in beeld 

 

Hartelijke groeten Cor 

 

 

 

het is nu begin maart , maar kpn veilig blokkeert nog steeds rabo app

Reputatie 7
Badge +16

Scherp opgemerkt, @boiet! Ik heb nog geen update gehad, zal navraag doen om te kijken hoe het ervoor staat.

@Kpn Ook ik wil graag op de hoogte gebracht worden! Wat onwijs irritant dit zeg!!!!! Ik kan niks betalen ben echt enorm gefrustreerd hierdoor. Houdt anders mensen gewoon op de hoogte van een storing..

Hallo @boiet , @CPN1108 en @SdkB , probeer IPv6 eens uit te schakelen op het device waarmee je wilt bankieren.

 

Hi, Misschien ligt het probleem aan de KPN veilige browser. Wanneer je bijvoorbeeld vanuit de AH app de QR code scant om dan een betaling te doen via de ING bank op hetzelfde apparaat dan wordt de ING app opgestart vanuit een internetpagina. Wanneer je KPN veilige browser als default browser hebt ingesteld op je mobiel/tablet gaat het mis. Wanneer je een andere browser instelt op je apparaat dan start de betaal app wel op. Hetzelfde probleem trad bij mij ook op wanneer ik de Digi-D app vanuit een andere app moest opstarten. Hopelijk heb je iets aan deze reactie.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @CPN1108, @boiet en @SdkB! De update met fix is beschikbaar. 

Als jullie nog problemen ervaren met KPN Veilig, dan verneem ik dat graag. Geef dan ook aan met welke app je nog problemen ervaart en van welk type toestel je gebruik maakt.

KPN veilig blokkeert een betaling online met van Lanschot

KPN veilig blokkeert een betaling online met van Lanschot

Hallo @CPluymakers als je de bankbeveiliging binnen de app uitschakelt (minder veilig!) lukt het dan wèl?

 

Ik ga het proberen. Dank voor je antwoord.