KPN Veilig, beveilig je computer, telefoon of tablet

  • 30 June 2016
  • 47 reacties
  • 5405 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +30

De informatie in dit topic is verouderd. Daarom kan er niet meer in dit topic gereageerd worden.

Voor actuele informatie met betrekking tot KPN Veilig, zie:

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

47 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Kan het kwaad om met geblokkeerde plug-ins aangevinkt te internetten via KPNVEILIG?
Ik probeer kpn veilig te installeren met kpn id, maar krijg continu een blanco pagina. Via internet en via chrome.
Reputatie 7
Badge +19
Hallo TMoerman, welkom op ons Forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Wanneer krijg je dit lege scherm precies te zien? Direct na het inloggen of wanneer je KPN Veilig probeert te downloaden? Heb je het apparaat al wel kunnen koppelen aan KPN Veilig? Zou je anders een willen proberen om op een ander apparaat in te loggen via veilig.kpn.com en te controleren of het apparaat waarop je het lege scherm ziet, gekoppeld is aan KPN Veilig?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen TMoerman, Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Ik heb KPN Veilig op mijn mobiele telefoon geinstalleerd. Ik heb via mijn werk een KPN abonnement maar bij registratie herkent hij mijn apparaat niet als een KPN-apparaat. Nb. ik heb er ook nog een tweede sim in zitten van een andere provider.

Waarom wordt mijn mobiele telefoon niet herkend als KPN apparaat.
Reputatie 7
Hoi @cfjm dat is erg balen! Heb je een iOS toestel van je werk?

Hoi,

Ik heb KPN veilig ook op mijn iphone geïnstalleerd (en alle updates gedaan) en hij geeft aan dat ik beveiligd ben. Helaas krijg ik bij het openen van de bank niet de F secure melding dat de bank beveiligd is. Vind ik een onprettig idee

 

wat kan ik doen om het te laten werken? Op mijn laptop werkt het wel.

 

dank

 

MarjaP

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @MarjaP ,

Het zelfde antwoord als in een ander topic.

De browser heeft geen ondersteuning voor de KPN Veilig browser extensie, daardoor is de bankiersbeveiliging niet actief.

Meer informatie in de  link

Groet Bart

Dank je Bart, duidelijk antwoord

Marja

 

 

 

Reputatie 2
Badge

Hebben jullie nu ook veilig voor windows 11?

Downloaden lukt wel maar instal. doet niks

Hebben jullie nu ook veilig voor windows 11?

Downloaden lukt wel maar instal. doet niks

Hallo @smurf038 , bij mijn update van W10 naar W11 bleef KPNVeilig gewoon werken.

 

U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN op kpn.com/mijnkpn voor uw mogelijkheden.

Is dit een gratis of betaalde dienst?

Reputatie 7
Badge +19

U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN op kpn.com/mijnkpn voor uw mogelijkheden.

Is dit een gratis of betaalde dienst?

Je krijgt van ons gratis KPN Veilig voor 2 of 5 apparaten (afhankelijk van je internetsnelheid). Meer info vind je op de informatiepagina: KPN Veilig 

En daar krijg ik dus deze mededeling

Reputatie 7
Badge +19

Je krijgt die mededeling als je wil inloggen met jouw KPN ID op de beheerpagina voor KPN Veilig

Klopt.

Ik heb internet en mobiel van KPN

 

Reputatie 7
Badge +19

Excuses @arie61, jouw abonnement is een oud-Telfort abonnement. Daarbij is deze extra dienst niet gratis. Vandaar dus dat je die melding krijgt: U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN op kpn.com/mijnkpn voor uw mogelijkheden.

 

Ok, bedankt.

Reputatie 2
Badge

Ik had er altijd 2 werkende tot dat ik win 11 test versie erop zette en opnieuw veilig moest installeren en dat wou dus niet, mij was verteld dat ik moest wachten tot 5 oktober dan kwam officieel win 11 uit en dan zou het geen probleem zijn.

Maar helaas gaat hij niet opnieuw installeren op 11 oktober net geprobeerd nog niet. en nu?

Hallo @smurf038 welke versie van Windows 11 heb je er dan nu op staan, zelf heb ik versie 21H2 build 22000.258

 

Reputatie 2
Badge

Win11.Pro.10.0.22000.120

Reputatie 3
Badge

Tsja, prijzen omhoog staat er maar je krijgt wel KPN Veilig. Nu bepaal ik graag zelf of en welke virus/spamfilters ik gebruik. Ik zou liever een prijsverlaging hebben omdat ik die KPN Veilig nooit ga gebruiken. Ik kan me voorstellen dat het voor een gemiddelde gebruiker prima is maar voor een gebruiker zoals ik niet.

Badge

Vraagje! Klopt het dan je dan bij 100mb internet only geen KPN veilig krijgt? Ik heb verder gewoon een hussel internet abo.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @KIYI, Je krijgt van ons sowieso gratis KPN Veilig voor 2 apparaten. Installeren van van KPN Veilig kan via de speciale beheerpagina voor KPN Veilig

Badge

Hallo @KIYI, Je krijgt van ons sowieso gratis KPN Veilig voor 2 apparaten. Installeren van van KPN Veilig kan via de speciale beheerpagina voor KPN Veilig

Nou ja, dat heb ik dus geprobeerd maar dan krijg ik deze melding:

 

KPN Veilig

U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN voor de mogelijkheden of neem contact op met de Klantenservice.