KPN Veilig, beveilig je computer, telefoon of tablet

  • 30 June 2016
  • 47 reacties
  • 5416 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +30

De informatie in dit topic is verouderd. Daarom kan er niet meer in dit topic gereageerd worden.

Voor actuele informatie met betrekking tot KPN Veilig, zie:

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

47 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Dara is dan iets niet goed gegaan @KIYI. Gelukkig heb ik goed nieuws! Zojuist heb ik de 2 gratis licenties voor KPN Veilig voor je alsnog aangezet. Binnen 24 uur kun je er dan gebruik van gaan maken. 

Hallo,

 

ik krijg de volgende melding als ik kpn veilig probeer te installeren:

inloggen.kpn.com heeft de verbinding geweigerd.

Dit komt er te staan nadat ik mijn kpn ID heb ingevoerd. Heb al cookies verwijderd, alle andere virusscanners verwijderd, meerder browsers gebruikt (firefox, edge en chrome) maar blijft dezelfde foutmelding geven. iemand een idee hoe dit op te lossen?

Reputatie 2
Badge

Ik probeer KPNveilig te installeren maar helaas ik krijg de melding: integriteitsfout bij installeren. Comp opnieuw opgestart zonder resultaat. Windows 10 opnieuw geïnstalleerd  ook zonder resultaat. KPNveilg wil niet installeren, wat kan ik verder doen? 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @ALSU-Startpagina! Deze melding komt mij onbekend voor… misschien dat er ergens iets fout is gegaan bij het downloaden van KPN Veilig.

Mijn advies is om via het verwijderprogramma voor Windows alles van KPN Veilig te verwijderen. Daarna kun je via veilig.kpn.com KPN Veilig opnieuw downloaden en installeren.
Ben benieuwd of het met dit advies wel lukt om KPN Veilig te installeren!

Reputatie 2
Badge

Goedemorgen @ALSU-Startpagina! Deze melding komt mij onbekend voor… misschien dat er ergens iets fout is gegaan bij het downloaden van KPN Veilig.

Mijn advies is om via het verwijderprogramma voor Windows alles van KPN Veilig te verwijderen. Daarna kun je via veilig.kpn.com KPN Veilig opnieuw downloaden en installeren.
Ben benieuwd of het met dit advies wel lukt om KPN Veilig te installeren!

Gedaan maar helaas het werkt niet, zelfde melding

Reputatie 2
Badge

Goedemorgen @ALSU-Startpagina! Deze melding komt mij onbekend voor… misschien dat er ergens iets fout is gegaan bij het downloaden van KPN Veilig.

Mijn advies is om via het verwijderprogramma voor Windows alles van KPN Veilig te verwijderen. Daarna kun je via veilig.kpn.com KPN Veilig opnieuw downloaden en installeren.
Ben benieuwd of het met dit advies wel lukt om KPN Veilig te installeren!

Gedaan maar helaas het werkt niet, zelfde melding

 

Reputatie 7
Badge +24

Goedemorgen @ALSU-Startpagina! Deze melding komt mij onbekend voor… misschien dat er ergens iets fout is gegaan bij het downloaden van KPN Veilig.

Mijn advies is om via het verwijderprogramma voor Windows alles van KPN Veilig te verwijderen. Daarna kun je via veilig.kpn.com KPN Veilig opnieuw downloaden en installeren.
Ben benieuwd of het met dit advies wel lukt om KPN Veilig te installeren!

Gedaan maar helaas het werkt niet, zelfde melding

 

Kan het zijn dat je nog een andere beveiligingsprogramma hebt draaien? Of antimalware/spyware? Iets in die richting? Mag ik ook weten welke versie jij precies gebruikt van Windows? Dit kun je zien als je met je rechter muisknop op Deze computer klikt en dan eigenschappen selecteert. 

Reputatie 2
Badge

Goedemorgen @ALSU-Startpagina! Deze melding komt mij onbekend voor… misschien dat er ergens iets fout is gegaan bij het downloaden van KPN Veilig.

Mijn advies is om via het verwijderprogramma voor Windows alles van KPN Veilig te verwijderen. Daarna kun je via veilig.kpn.com KPN Veilig opnieuw downloaden en installeren.
Ben benieuwd of het met dit advies wel lukt om KPN Veilig te installeren!

Gedaan maar helaas het werkt niet, zelfde melding

 

Kan het zijn dat je nog een andere beveiligingsprogramma hebt draaien? Of antimalware/spyware? Iets in die richting? Mag ik ook weten welke versie jij precies gebruikt van Windows? Dit kun je zien als je met je rechter muisknop op Deze computer klikt en dan eigenschappen selecteert. 

Hoi, Ik heb versie Windows 10 home 21H2 build 19044.2130.

Op dit moment gebruik ik windows defender en de online Eset verder moet de PC schoon zijn

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel @ALSU-Startpagina. Ik sta dan ook voor een raadsel, normaal gesproken gooit andere beveiligingssoftware roet in het eten. Ik heb dit doorgeven aan onze technische afdeling. Ik verwacht dat ze voor woensdag contact met je opnemen, waarschijnlijk eerder. 

Ik wil je vragen om dit alsjeblieft af te wachten. 

Kan iemand mij hierbij helpen?

Bij mij komt er te staan “vanwege technische overwegingen kunnen we deze inhoud momenteel niet weergeven” Dat is al de hele dag. Ik kan mijn installatie van kpn veilig nu niet afronden. Het abonnement loopt wel. 
Sander

Reputatie 7
Badge +13

Dat is natuurlijk niet de bedoeling @Surimi.  Op wat voor een type apparaat probeer je KPN Veilig te installeren?

Hp laptop met windows 11

Reputatie 7
Badge +13

Staat er nog andere beveiligingssoftware actief op de laptop die wellicht door HP erop is gezet? Waar krijg je de melding exact? In de browser of ergens anders?

Staat geen andere software op. Krijg de melding na de download. 

Reputatie 7
Badge +13

Ik kan dit niet direct plaatsen. Waar zie je de melding dan precies en kun je daar een screenshot van plaatsen? Krijg je die melding vanuit Windows of vanuit de omgeving van KPN waar je download? 

Is vanuit kpn veilig app. 

Dit krijg ik nu te zien als ik de app open. Terwijl mijn abonnement loopt. 

Reputatie 7
Badge +13

Ok dat is inderdaad apart. Zou je jouw profiel kunnen invullen en mij een seintje kunnen geven als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik even!

Op dit moment kijkt het opgelost. Ik heb alles van f secure verwijderd en kpn veilig opnieuw geïnstalleerd. Mocht het weer mmisgaan, neem ik weer contact op. 
bedankt. 

Probleem blijft helaas. Windows 11 zelf is misschien het probleem? 
ik vul mijn profiel in dan lees ik graag weer een reactie. Alvast bedankt. 

Heb mijn profiel ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +20

Het hoort met windows 11 gewoon te werken @Surimi, in dit topic was het een kwestie van het later nog eens proberen. Zou je hier anders een nieuw topic voor aan willen maken? Dan kunnen we je daar uitgebreid verder helpen.