KPN Veilig blijkt niet inbegrepen te zijn in mijn abonnement (internet en telefonie only) - in welke wel?

  • 14 May 2022
  • 8 reacties
  • 54 keer bekeken

Zie Titel


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Ik heb ook even moeten zoeken, maar je moet het ook nog aanzetten in je kpn omgeving.

Reputatie 7
Badge +24

Welk abonnement heeft u precies? Welke naam (van het abonnement) staat er op de factuur? Is dat Hussel? Zo ja, dan zou daar volgens mij gewoon KPN Veilig bij moeten zitten. Voor 2 apparaten. En bij de hogere snelheden 200 mbit en 1000 mbit voor 5 apparaten. Volgens mij.

Op de factuur staat slechts TV, Internet & Bellen (maar ik heb geen TV). In de Abonnementgegevens van MijnKPN stond Type abonnement: Internet en verder niets. Na het lezen van de tip van EAZ1964 heb ik internet aan MijnKPN gelinkt en nu zie ik dat de naam van mijn abonnement Internet Korting is en dus ietsjes goedkoper dan Hussel.

De KPN Speedtest geeft 73 Mbps (download) en 72 Mbps (upload) aan van mijn glasvezel verbinding.

Ik denk dat ik misschien recht heb op KPN Veilig voor 2 apparaten.

 

Ik heb geprobeerd KPN Veilig in MijnKPN aan te zetten maar ik zie niet waar dat moet.

het zit bij mij  bij toevoegen extra opties onderin de middelste kolom met opties

Reputatie 7
Badge +24

Op de factuur staat slechts TV, Internet & Bellen (maar ik heb geen TV).

Kunt u een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur? 

Bij mijn staat er als enige KPN Veilig optie een pakket voor 12 apparaten voor 4,99 per maand onder Producten - Thuis - Uw extra opties - Extra opties wijzigen of toevoegen - Internet. Ik vermoed dat ik dan geen recht heb op KPN Veilig voor 2 apparaten.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Weetikveelniet. Welkom op het KPN Forum. Ik zoek graag voor je uit of het mogelijk is om KPN Veilig gratis toe te voegen aan jouw abonnement. 

Bij mijn staat er als enige KPN Veilig optie een pakket voor 12 apparaten voor 4,99 per maand onder Producten - Thuis - Uw extra opties - Extra opties wijzigen of toevoegen - Internet. Ik vermoed dat ik dan geen recht heb op KPN Veilig voor 2 apparaten.

Als dat er staan dan is de kans groot dat ik het ook niet gratis kan toevoegen, maar ik kijk het graag voor je na. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@Weetikveelniet Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag!