Beantwoord

KPN Veilig blokkeert mijn website, hoe los ik dat op?

  • 10 April 2022
  • 11 reacties
  • 780 keer bekeken

goededag,

ik heb sinds een week een wordpress site aangeschaft, www.paragon-trainer.com.

nu krijg ik op verschillende pc’s de melding dat de pagina is geblokkeert door extra veilig internet.

ik kan nu nieteens aan mijn site werken om hem startklaar te maken.

graag hoor ik hoe nu verder, ik heb dit probleem vaker voorbij zien komen bij anderen.

MVG Kairo Ravesteijn

icon

Beste antwoord door Anonymous 11 April 2022, 17:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hallo @Kairo Ravesteijn ik kan op mijn Chromebook die website gewoon benaderen en heb alles in mijn modem van KPN gewoon standaard staan.

 

Reputatie 7

Wat versta je onder "extra veilig Internet" en waarom denk je dat dat de boosdoener is?

Hallo @Kairo Ravesteijn ik heb die website nog een keer via de tablet met KPN Veilig benaderd en werkt gewoon. 

 

beste,

ik krijg op de meeste pc’s en mac’s geen melding.

enkel achter mijn mac op werk krijg ik de melding te zien dat mijn site geblokkeert wordt.

hierbij foto.

 

Hallo @Kairo Ravesteijn , je topic titel heeft het over KPN Veilig, maar het gaat om KPN Extra Veilig, dat is heel iets anders, dat is een zakelijke toepassing voor het MKB en KPNVeilig is voor consumenten.

Je wilt een website op je werk gebruiken en wordt daar tegengehouden, even aan de ICT-afdeling vragen of zij dat op kunnen lossen.

In KPNVeilig, voor consumenten dus, kun je websites deblokkeren, hoe dat bij KPN Extra Veilig werkt weet ik niet, maar ICT-afdeling van je werk wel.

Succes.

 

*admin: titel aangepast

Wat versta je onder "extra veilig Internet" en waarom denk je dat dat de boosdoener is?

Hallo @wjb , ‘extra veilig internet’ een een zakelijke variant voor het MKB.

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u het KPN ÉÉN MKB abonnement? 

Heeft u het KPN ÉÉN MKB abonnement? 

Hallo @Nick83 hij werkt bij een baas die dat pakket heeft.

 

@JanD bedankt voor je reactie, ik zal in overleg gaan met mijn collega hierover.

het gebeurd inderdaad alleen op dit netwerk, ik heb na mijn originele post gisteren het op meerdere systemen geprobeerd en het is mij nergens anders overkomen.

in ieder geval bedankt allen voor de spoedige reacties.

(toch snap ik nogsteeds niet waarom extra veilig internet denkt dat ik malware heb op deze website, het gaat om een wordpress site met standaard template en niks aan inhoud behalve wat teksten)

Hallo @Kairo Ravesteijn   KPN Extra Veilig voor zakelijk gebruik kan wel kritischer ingesteld staan en bij de minste twijfel al alarm slaan.

 

Reputatie 7
Badge +24

Kan het wezen dat de baas de domeinnaam handmatig toegevoegd heeft aan KPN Extra Veilig omdat hij niet wilt dat u in zijn tijd aan uw eigen website werkt? 🤔🙄

Ik weet niet hoe dat pakket werkt. Misschien kan dat?