Beantwoord

kpn veilig geeft aan dat servers bezet zijn als ik wil installeren

  • 19 November 2022
  • 7 reacties
  • 45 keer bekeken

Krijg de melding bij kpn veilig .dat de licentie bezet zijn. Maar ik heb kpn veilig maar op 2 computers.

op nu activeren gaat niet krijg steeds de melding dat de servers bezet zijn of de geweldige technische mensen er mee bezig. Probleem duurt nu al enkel dagen.

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 27 November 2022, 17:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ton300 ,

Heb je al gecheckt of er niet nog ergens een licentie actief is? Want dan kun je het probleem oplossen. 
 

Hoe geef ik een licentie vrij voor een ander apparaat?

1. Log in op de KPN veilig beheer pagina (op https://veilig.kpn.com)

2. Klik op het apparaat waarvan je de licentie wilt vrijgeven en ga naar instellingen. Klik op licentie vrijgeven:

Er volgt een scherm met een voortgangsweergave. Na het verdwijnen van dit scherm is de licentie vrijgegeven en kun je deze toewijzen aan een ander apparaat

Helaas dit werkt ook niet.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Ton300 en welkom op het forum! Je krijgt van ons gratis KPN Veilig voor 2 of 5 apparaten (afhankelijk van je internetsnelheid). Als je inlogt op je MijnKPN en daar de thuisdiensten kiest, dan kun je zien hoeveel licenties je hebt voor KPN Veilig, die staan dan onder ‘Mijn extra opties’ en achter KPN Veilig zie je een getal. Als daar een 2 staat verklaart dit waarom hij aangeeft dat de licenties bezet zijn. Wat zie je als je hier zoekt? 

Helaas dat is niet de oorzaak. De collega's van de afdeling ondersteuning en F secure zijn er mee bezig.

Het si wel een geduld zaak want blijkbaar is het moeilijk oplosbaar.

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Fijn dat het al opgepakt wordt. Mocht je na een week nog geen update hebben, wil je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk invullen en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kijk ik hoe het ervoor staat. Hopelijk is er snel goed nieuws! 

Goedenavond Sanne,

Helaas alle moeite is voor niks geweest kpn veilig werkt niet.

Ik heb nu bitdefender aangeschaft, aangezien ik wel verder moet met mijn computers en dit niet kan zonder beveiliging  Bitdefender werkt van af het begin goed.

 

Met vriendelijke groet 

Ton Mittendorff

 

Reputatie 7
Badge +17

Erg gek dat het niet werkt. 😕 Mocht je het toch weer eens op willen pakken, laat het hier gerust weten! Voor nu, fijn dat je een alternatief hebt gevonden en bedankt voor het terugkoppelen. 🙂