Beantwoord

KPN Veilig geeft pop up dat ik niet meer veilig aan het bankieren ben

  • 5 May 2022
  • 5 reacties
  • 260 keer bekeken

Bij internetbankieren krijg ik niet meer de pop up dat ik veilig aan het bankieren ben. Ik heb mijn instellingen gecontroleerd en het item veilig bankieren staat wel aan. is het internetbankieren op dit moment veilig?

icon

Beste antwoord door Anonymous 7 May 2022, 12:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Verschijnt wel de groene kader rondom je venster? Ik heb het zojuist even getest en ik krijg die groene kader en zie kort even een vinkje verschijnen in de top. IK zie ook geen pop-up. Die groene kader en dat vinkje is voldoende. 

 

 

Bedankt voor de reactie.

Rondom mijn venster verschijnt geen groen kader met een vinkje, ik heb ook bij de instellingen van KPN bankieren gekeken en alles is gevinkt. Ik heb verder ook bij de instellingen van google gekeken en daar is ook alles gevinkt.

Waar zou het probleem aan kunne liggen? 

Bedankt voor de reactie.

Rondom mijn venster verschijnt geen groen kader met een vinkje, ik heb ook bij de instellingen van KPN bankieren gekeken en alles is gevinkt. Ik heb verder ook bij de instellingen van google gekeken en daar is ook alles gevinkt.

Waar zou het probleem aan kunne liggen? 

Hallo @sohailshangul als je de ‘veilige browser’ van KPNVeilig gebruikt krijg je een melding van KPN Veilig.

Als je een standaard browser gebruikt krijg je die melding niet.

 

Reputatie 5
Badge +4

Even voor de goede orde. Ik begrijp nu dat @sohailshangul zijn telefoon gebruikt en daar de KPN veilig heb op hebt staan. Dat heb ik ook getest en daar werkt het zoals @JanD aangeeft. Je moet dan echter wel de browser gebruiken op je telefoon en niet de app van je bank. Want dan krijg je die melding weer niet. 

Kortom, mijn eerste reactie was gebasseerd voor als je een laptop gebruikt. 

Bedankt heren voor de reacties.

het probleem was inderdaad de standaard brouwers, ik heb nu de KPN browser teruggezet en nu werkt die wel.Â