KPN veilig installeren lukt niet met verschillende browsers

  • 5 June 2022
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik probeer KPN-veilig te openen om het te gaan installeren en krijg de melding: Deze content is geblokkeerd. Neem contact op met de site-eigenaar om het probleem op te lossen. Voorafgaand heb ik Malware van KPN geinstalleerd.  Inmiddels met KPN Klantenservice gebeld, maar die meldt niet te weten weten wie de site-eigenaar is en verwijst naar Forum voor mogelijke hulp. Graag reacties.

 

Ik heb hetzelfde probleem als ik KPN Veilig wil installeren.

 

Firefox meldt: Om uw veiligheid te beschermen, staat inloggen.kpn.com niet toe dat Firefox de pagina toont als een andere website deze heeft ingebed. Om deze pagina te bekijken moet u deze openen in een nieuw venster.

Chrome en Edge werkt ook niet.

 

Is er al zicht op een oplossing?

 

Admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van dit topic. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @j2020, bedankt voor je berichtje.

Je zou KPN Veilig gewoon moeten kunnen installeren. Dit kan via veilig.kpn.com.

Gebruik je misschien een adblocker? Zo ja, schakel die eens uit.

Met of zonder adblocker, Firefox, Chrome, Edge maakt allemaal niet uit. Niets werkt. Dit probleem heb ik vorig jaar ook al gemeld, maar kennelijk is er nog steeds geen oplossing gemaakt. Vandaar mijn vraag nav de opmerking in het oorspronkelijke topic:

Het probleem is inmiddels aangemeld bij de leverancier en is een bekend issue! Zij werken momenteel aan een oplossing.

Wanneer kan ik een oplossing verwachten?

Reputatie 7
Badge +17

In een ander topic was dit de oplossing:

HenkKPN schreef:

Ik heb in de extensie F-Secure verwijderd en daarna de adblocker.

Daarna kon ik het scherm openen door op het blauwe Safari gebruikers te klikken (raar want mijn pc draait op Edge). Vervolgens kon ik het restant F-Secure verwijderen en de software installeren.

Wil je dit ook eens proberen?