Beantwoord

KPN veilig instellen op mobiel lukt niet

  • 30 March 2023
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Beste KPN,

 

De uitleg met in werking stellen via verificatienummer moet echt duidelijker, pfff na enig gedoe en stress is het dan gelukt. Een andere vraag is wij kunnen het nieuwe esim toestel niet gekoppeld krijgen aan KPN veilig. Normaliter doe je dat via jullie app maar er wordt gevraagd een nieuw ID aan te maken terwijl wij al een KPN ID hebben. MOet dit bij esim toestellen opnieuw soms?? Ook weer geheel onduidelijk in de app hoe dat werkt. Kunt u ons helpen svp.

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 1 April 2023, 17:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @PeterHugo en welkom op het forum! Daar help ik je graag bij. 

Hier kun je de stappen voor het installeren van KPN Veilig op Android vinden. Mocht je een iPhone hebben, dan vind je de stappen hier

Lukt het daarmee wel? 

Beste Sanne,

 

Bedankt het is mij gelukt de twee nieuwe apparaten aan te melden bij KPN Veilig.

Reputatie 7
Badge +17

Super! Fijn dat het gelukt is en bedankt voor het terugkoppelen. 😄