Beantwoord

KPN Veilig licenties na overgang van XS4all naar KPN. Hoeveel heb ik er nu?

  • 24 March 2022
  • 3 reacties
  • 306 keer bekeken

Ben overgezet van xs4all F-Secure naar kpn veilig. Volgens abonnement 5 gratis licenties beschikbaar. In kpn veilig zijn nu 3 van de 5 oude F-secure licenties overgezet naar kpn veilig. Bovenin de beheerpagina staat bij ‘beschikbare licenties’: 12/15.  Wat moet ik hiervan maken?

Bedankt voor reacties! Michel

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 April 2022, 17:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Michel2022 ,

Er zijn dus drie licenties overgezet naar KPN Veilig. 

Van de 15 beschikbare licenties zijn er daardoor nog 12 beschikbaar. Je kunt dus nog maximaal 12 andere apparaten beveiligen met KPN Veilig.

Hallo @Michel2022 ,

Er zijn dus drie licenties overgezet naar KPN Veilig. 

Van de 15 beschikbare licenties zijn er daardoor nog 12 beschikbaar. Je kunt dus nog maximaal 12 andere apparaten beveiligen met KPN Veilig.

Als 5 licenties gratis beschikbaar zijn, waarom zijn er in mijn geval dan 15 (nu 12) beschikbaar?

Reputatie 7
Badge +28

@Michel2022 

Kennelijk heb jij gekozen voor een uitbreiding met 10 licenties naar 15 licenties. Dat is namelijk mogelijk en kost 4,99 per maand.

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm

 

Wil je die betaalde uitbreiding niet?  Pas dat aan in Mijn KPN of bel morgen vanaf 8.00 met 0800-0402.