Vraag

KPN Veilig na omzetting van XS4ALL

  • 4 April 2022
  • 3 reacties
  • 288 keer bekeken

Na de omzetting van xs4all werkt kpn veilig niet.Eerst kon ik het al,niet downloaden,maar de helpmedewerker adviseerde mij ipv safari met Firefox te downloaden.Toen kon ik kpn veilig wel downloaden maar het werkt nog steeds niet in safari.F Secure heeft altijd goed gewerkt incl bankenbescherming.Zo heb ik er dus weinig aan.Wat nu?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Alijt, welkom! Wat jammer om te lezen dat dit nu speelt! Zou je iets meer kunnen verduidelijken wat er nu precies speelt?

  • Wat werkt er precies niet?
  • Je hebt het nu wel gedownload, maar je kunt geen gebruik maken van de functies?
  • Krijg je een foutmelding o.i.d.?
  • Werkt de bankbescherming wel als je het in Firefox probeert?

 

En wil je naast het beantwoorden van mijn vragen ook je profiel aan willen vullen met je adres en klantnummer? 

De scanfunctie werkt niet.De bankenfunctie werkt soms en soms niet.Op mijn andere Mac wordt het programma geweigerd omdat de identiteit van de maker niet kan worden geverifieerd. Kortom dit is geen vervanger voor F secure beveiliging zoals ik die van xs4all had.

Reputatie 7
Badge +30

Heel jammer om te lezen! Een reactie van mijn kant heeft even op zich laten wachten: het was even zoeken wat je hier het beste mee kunt doen. Zou je eens willen proberen om via de verwijdertool van F-Secure KPN Veilig in z'n geheel te verwijderen en dan opnieuw te installeren? Ik hoor graag of het daarmee opgelost is!