Beantwoord

KPN veilig niet te installeren, melding “accounts-emea.f-secure.com heeft de verbinding geweigerd.”

  • 16 January 2022
  • 5 reacties
  • 479 keer bekeken

Reputatie 1

Kan KPN veilig niet installeren , Krijg de melding “accounts-emea.f-secure.com heeft de verbinding geweigerd.” Alles geprobeerd wat hier op het forum is besproken , geschiedenis en cookies verwijderd , oude Ziggo online beveiliging verwijderd , daar overheen F-secure verwijder programma gedraaid. , firewall uitgezet. Probleem doet zich voor op HP notebook en op Dell pc.  Draai momenteel zonder virus scanner.

icon

Beste antwoord door Iettres 17 January 2022, 07:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Het werkt alleen op computers met Windows 10 en 11. Met oudere Windows versies, ook niet meer ondersteund door Microsoft zelf dus zo lek als een mandje, werkt het niet.

Reputatie 1

Werk met Windows 10 en Chrome.

Windows 10 heeft zelf al een uitstekende virusscanner. Die F-secure is niet echt nodig. 

Je draait dus bepaalt niet zonder virusscanner. 

Reputatie 1

Heb op het KPN forum deze link gevonden.

  

Goed dat je hier een bericht over plaatst. Ik zie dat je in dit topic bericht hebt dat https://safeavenue.f-secure.com/iframe/-sso/kpn_veilig/ de oplossing was, betekent dit dat het voor jou hiermee inmiddels is opgelost? 

 

Heb handmatig op twee notebooks en twee pc's  KPN veilig geïnstalleerd. Werkt nu. Bedankt voor het meedenken.

 

*admin: bericht aangepast

Reputatie 1

Probleem opgelost.