Beantwoord

KPN Veilig op iPad werkt niet zoals verwacht

  • 30 March 2023
  • 9 reacties
  • 95 keer bekeken

Ik heb kpn veilig geïnstalleerd op mijn iPad en mobiele telefoon, op mijntelefoon werkt het, maar op mijn iPad zie ik niet dat er wat gebeurd, zoals scannen.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 10 April 2023, 16:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Is op de ipad de nieuwste apple besturingssysteem update geïnstalleerd?

Ja ik heb de meest recente update geïnstalleerd. Wat mij opvalt is dat je bijvoorbeeld op je telefoon ziet staan onder kpn veilig, apparaatbeveiliging, je kan dan ook scannen, op je iPad zie je apparaatstatus staan en daaronder zie je staan staan 0 sites gecontroleerd, maar ik zie niet hoe dat kan activeren.

Reputatie 7
Badge +7

Probeer eens de ipad uit de kpn veilig app te halen en dan weer toe te voegen.

Heb ik gedaan, maakt niet uit.

 

Reputatie 7
Badge +30

Hey @Marian1101, welkom! Je geeft aan dat je op de telefoon wel kunt scannen, maar op de iPad niet. Die telefoon, is dat een iPhone, of een Android toestel?

Android

 

Reputatie 7
Badge +30

Check, dank je, @Marian1101. Volgens mij is dit een verschil in mogelijkheden tussen de Android en de iOS versie van KPN Veilig. En kan dit dus niet aangepast worden.

Ik ga dit navragen, en kom er na het weekend bij je op terug. 

Reputatie 7
Badge +30

Check, dank je, @Marian1101. Volgens mij is dit een verschil in mogelijkheden tussen de Android en de iOS versie van KPN Veilig. En kan dit dus niet aangepast worden.

Ik ga dit navragen, en kom er na het weekend bij je op terug. 

 

Heeft even geduurd, maar ik heb duidelijkheid voor je. Dit is inderdaad een verschil in mogelijkheden. Apple staat het niet toe dat apps andere bestanden op de telefoon (of tablet) scannen. Daarom kunnen we in de iOS versie van KPN Veilig geen virusscan optie aanbieden.

Dank je wel voor je antwoord.

Ik denk dat je bedoelt de apps op de iPad, want op de iPad werkt het niet en telefoon wel.

Bedankt

Groeten

Marian