Beantwoord

KPN veilig opent met onbekend Engels scherm

  • 2 April 2022
  • 14 reacties
  • 133 keer bekeken

Kpn veilig  opent ineens met een onbekend engelstalig scherm. Wat is er aan de hand? Ik weet niet wat ik hier mee moet!!!!!

Ook is het ikoon van kpn wit in plaats van groen.

 

Graag p.o. reactie

 

icon

Beste antwoord door m.v.e. 9 April 2022, 23:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hier nog gewoon Nederlands.

Versie 18.1 (41103)  

Hoe los ik dit dan op?

Reputatie 7
Badge +28

Mogelijk door KPN Veilig eerst helemaal te verwijderen van jouw PC. En daarna dan weer opnieuw te installeren. 

Reputatie 5
Badge +6

@Noordzee  Hier inmiddels versie 18.2.  Waarschijnlijk na update probleem met bankiersbeveiliging.

Reputatie 7
Badge +28

OK, bij mij staat er nog versie 18.1. (browser Safari). Ik weet inmiddels dat niet alle browsers tegelijk een update krijgen.  

Beste Noordzee, KPN veilig is niet zichtbaar in configuratie scherm, maar nog steeds actief. Kan het niet verwijderen.

Zal morgen maar contact opnemen met KPN. Kom er niet uit.

Bedankt voor je reacties!!!

Reputatie 7
Badge +28

Ok @m.v.e. ,

Heb je wel de officiële methode gebruikt voor het verwijderen van KPN Veilig? 
 

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig/kpn-veilig-op-pc.htm

Ja heb ik wel geprobeerd , maar de optie installatie ongedaan maken komt niet voor in het menu van kpn veilig op de menubalk van windows. Wel de optie verwijderen, maar die werkt ook niet.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @m.v.e., ben je hier inmiddels wat mee opgeschoten of kan je nog verdere hulp gebruiken? 

Probleem is zojuist door KPN opgelost.

Allen bedankt voor de reacties.

Uitstekend geholpen door heel vriendelijke  IT specialist van KPN👍👍👍👍

Reputatie 7
Badge +20

Ah heel fijn @m.v.e.!

Zou je nog met ons willen delen wat er precies aan de hand was? Dan weten eventuele meelezers ook hoe ze dit probleem op kunnen lossen 😊

Volgens de IT specialist is er waarschijnlijk iets niet goed gegaan met een update van KPN veilig waardoor er o.a. geen geldige licentie meer was. Die is door hem opnieuw geactiveerd. 

Reputatie 7
Badge +20

Ah ok, wat goed dat hij dat ontdekt heeft! Bedankt dat je het nog even laat weten 🙂