Vraag

KPN Veilig problemen na migratie van KPN naar XS4All

  • 18 April 2022
  • 7 reacties
  • 237 keer bekeken

Ik zit midden in de omzetting van XS4all F-Secure naar KPN veilig.

Op mijn recente Mac’s werkt het uitstekend, maar een wat oudere iMac kan deze KPN Veilig niet geinstalleerd worden omdat mijn iOS gedateerd is. 

Kan ik de F Secure van XS4all behouden? Die werkt nl. wel op mijn iMAC.

Graag een reactie.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Pixelpaul ,

Ga daar maar niet vanuit. Overigens heb je eigenlijk KPN Veilig helemaal niet nodig op een iMac. Apple zorgt zelf voor een afdoende beveiliging. 

Reputatie 7

Overigens heb je eigenlijk KPN Veilig helemaal niet nodig op een iMac. Apple zorgt zelf voor een afdoende beveiliging. 

Ook op een Windows machine heb je geen KPN Veilig nodig want Microsoft Defender biedt ook uitstekende beveiliging.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Pixelpaul, welkom op het KPN forum!

Ik zie dat je al tips en uitleg gekregen hebt hier in je topic, fijn. Ben je er intussen uit gekomen? We hebben speciaal een topic gewijd aan het welkom heten van XS4ALL klanten op ons forum, dat kan ook nuttig zijn om even door te nemen:

 

Ik kan geen concreet antwoord vinden op mijn vraag of F secure nog kan blijven werken op mijn iMac van 2010. Volgens KPN Veilig installatie niet nl. En onder XS4all werkt het wel.

Dus graag een oplossing.

In afwachting van jullie reactie.

 

groet,

Reputatie 7
Badge +28

KPN Veilig werkt bij jou niet. Het staat je natuurlijk vrij om zelf iets bij F secure aan te schaffen dat wel werkt op je oudere iMac. Maar KPN faciliteert dat verder niet. 

Je zou verwachten dat deze migratie dergelijke problemen niet zou voortbrengen…

XS4all/KPN = 1 zou je denken.

Reputatie 7
Badge +19

@Pixelpaul We helpen je hier graag op weg zo ver we kunnen! Bij de technische overgang naar KPN blijft je XS4ALL abonnement gelijk. Je vindt alle details op https://www.kpn.com/service/wegwijs-xs4all.htm. Voor inhoudelijke vragen over F-Secure en de mogelijkheden kan je ook gewoon terecht bij de helpdesk van XS4ALL. Kijk op de contactpagina van XS4ALL voor alle contactmogelijkheden.