Beantwoord

KPN Veilig geeft na inloggen aan: Beste

  • 28 March 2022
  • 8 reacties
  • 193 keer bekeken

Bij KPN Veilig is de inlognaam Beste. Dit is te zien in het programma KPN Veilg, maar ook als je inlogt op de site veilig.kpn.com

De profielnaam is dus Beste.

Is er een manier om dit te veranderen? 

Bij XS4ALL was het altijd XS4ALL klant. 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 29 March 2022, 20:22

Bekijk origineel

8 reacties

(nog) niet.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Kenneth van Engelen, jij kunt dit niet zelf wijzigen (helaas). Ik zal eens navraag doen, bij de technische mensen die de KPN Veilig omgeving beheren. 

Graag.....

(nog) niet.

Dank voor het antwoord.

(nog) niet.

Al twee jaar niet als ik het forum zo een beetje door struin.

Zonet KPN Veilig geinstalleerd, komende van XS4ALL. Fijn dat KPN mij de BESTE vindt, maar dat geldt voor iedereen hier geloof ik! Profiel van mijn dochter heeft wel gewoon een naam.

 

Zag inderdaad dat dit nu al ruim twee jaar uitstaat. Behoorlijk onprofessioneel.

Idd zeer irritant dat KNP Veilig als ingelogde naam “Beste” geeft

Ik had het bijna als een rode vlag gezien. Ingelogde KPN naam hoor daar te staan.

Tja, bij XS4ALL had ik zo’n probleem niet met F-Secure (de XS4ALL variant van destijds voor ik in April 2022 naar KPN over werd gezet.

Hallo @Kenneth van Engelen, jij kunt dit niet zelf wijzigen (helaas). Ik zal eens navraag doen, bij de technische mensen die de KPN Veilig omgeving beheren. 

Beste Jeroen,
Ook ik word aangesproken als ‘beste’.  Da’s best wel aardig, maar het zo toch met mijn naam moeten zijn, toch? Hoe krijgen we dat weer goed?
Vriendelijke groet,
Beste.

Reageer