Vraag

KPN Veilig updaten database lukt niet op 1 apparaat (iOS)

  • 30 January 2023
  • 19 reacties
  • 84 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Goedemorgen. Ik moet mijn KPN veilig database updaten en dat lukt niet. Nu heb ik KPN veilig al twee (drie?) keer eerder verwijderd en weer opnieuw gedownload. Dat biedt geen blijvende oplossing. kortom: iemand een beter idee, betere oplossing dan verwijderen en opnieuw downloaden?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Wat flauw dat dit zo moeizaam gaat @EdwinBrgr 🙁

Wat gebeurt er als je op ‘alle taken weergeven’ klikt? Zou je daar ook een screenshot van willen plaatsen?

Reputatie 1
Badge

Dank voor de reactie. Ik had inmiddels kan veilig verwijderd en wederom geïnstalleerd. Zit nu met het probleem dat hkpn veilig al twee dagen bezig is bijten  werken….

 

Reputatie 1
Badge

en dit zie ik  als ik op alle taken klik

 

Reputatie 1
Badge

Dus…….

Reputatie 7
Badge +20

Heb je KPN Veilig alleen op dit apparaat? Of heb je hem ook op een ander apparaat geïnstalleerd? Zo ja, werkt het op dat apparaat wel goed of krijg je daar ook te zien dat je moet bijwerken?

Wat gebeurt er als je nu op ‘scannen’ klikt?

Reputatie 1
Badge

Goedemorgen, op mijn iPhone werkt het perfect. Scannen werkt op mijn MacBook gewoon wel. Er staat nu nog een melding wachten tot initiële update is voltooid. En die melding staat er al twee dagen nu, nadat ik KPN veilig wederom had verwijderd en opnieuw had gedownload

Reputatie 7
Badge +20

Mijn oprechte excuus voor de late reactie @EdwinBrgr, jouw laatste bericht is helaas ergens tussen wal en schip gevallen waardoor ik hem nu pas zie 😬

Ben je er in tussentijd een stap verder mee gekomen of gaat het nog steeds mis op de MacBook?

Ik ervaar hetzelfde probleem. 

Reputatie 1
Badge

Goedemorgen, er staat nog steeds: wachten tot initiële update is voltooid.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen, er staat nog steeds: wachten tot initiële update is voltooid.

Balen zeg 😟

Ik ervaar hetzelfde probleem. 

Ook op een MacBook? Of op een ander apparaat?

Als het ook een MacBook betreft, zouden jullie me dan willen laten weten op welke iOS jullie MacBook draait?

Reputatie 1
Badge

Hoi Maja, een collega van jou heeft het probleem opgepakt en ik heb hem via f secure een bestand gemaild met daarin diagnose informatie

 

Reputatie 7
Badge +20

Ah heel fijn @EdwinBrgr!

Laat je weten wat daar uit komt, zodat @MrsPetra en eventuele andere meelezers ook weten wat oorzaak en oplossing zullen zijn? 🙂

Reputatie 1
Badge

Doe ik

@Maja_ macos ventura 13.0

Reputatie 7
Badge +20

Ben je al iets wijzer @EdwinBrgr

Reputatie 1
Badge

Nee. Nog niet. Ik heb een collega van jou een aantal bestanden gestuurd en daar vervolgens nog niets over vernomen 

Reputatie 1
Badge

Interessant wordt het dat ik nu moet bellen, eencode moet invullen (alweer) omdat anders mijn melding verwijderd wordt. prima, maar de oplossing is er nog steeds niet. Ondanks dat ik bestanden heb doorgestuurd naar KPN op verzoek van de medewerker die mij zou gaan helpen met oplossen.

Nog niet dus. Nog steeds ...wachten tot initiële update is voltooid. En dat doe ik dan nog steeds, wachten.

Reputatie 7
Badge +20

Ik was even benieuwd of er al schot in de zaak zat, maar zie in de melding die de collega aan heeft gemaakt, dat ze je meerdere keren hebben geprobeerd te bellen en uiteindelijk de voicemail in hebben gesproken en een sms hebben verzonden.

Is dat allemaal wel goed bij je aangekomen? Of bestaat de kans dat we een verkeerd nummer hebben geprobeerd?

Reputatie 1
Badge

Hoi Maja. Ik zou een terugkoppeling krijgen mbt de info die ik had aangeleverd. Die overigens nog niet heeft geleid tot een verandering. ja ik ben gebeld en meende dat dit weer een verzoek tot contact was op basis van de vraag. Wat zou kunnen is dat jouw collega’s mij belden om te vertellen wat er tot nu toe gedaan as met die informatie. kortom, een beetje verwarring. In ieder geval staat er nog steeds wacht tot initiële update gereed is.