Beantwoord

KPN Veilig werkt niet meer op de aangemelde apparaten

  • 14 March 2023
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

gehele beveiliging ligt eruit op alle aangemelde apparaten. KPN ID wordt niet herkend. krijg ook een melding om iets te doen verlengen

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 16 March 2023, 08:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Wilma Bos, welkom bij ons op het forum. Op basis van je bericht weet ik niet precies wat er aan de hand is. Lukt het wel om in te loggen op MijnKPN, of krijg je daar ook een foutmelding? 

Als het wel lukt om daar in te loggen, is KPN Veilig daar wel actief bij het abonnement? We denken graag met je mee, daarvoor hebben we wel meer informatie nodig. Kan je ons meer vertellen over de situatie?