Beantwoord

Mail over betalingsachterstand

  • 14 March 2019
  • 4 reacties
  • 1643 keer bekeken

Van: KPN
Verzonden: donderdag 14 maart 2019 04:52
Aan:
Onderwerp: Betreft: Betalingsachterstand

https://


Geachte relatiƫ,

Bij controle van onze administratie hebben wij geconstateerd dat er een betalingachterstand is ontstaan.
U heeft KPN gemachtigd om de termijnbedragen automatisch te incaseren. Helaas is dit op het door u gegeven rekeningnummer niet gelukt. Het huidige openstaande saldo bedraagt 53,25.
Althans verzoeken wij u zo spoedig mogelijk het openstaande bedrag te betalen.
Betaal via de onder gegeven link veilig en snel via IDEAL het openstaande bedrag.



MijnKPN Factuur betalen via IDEAL>
Wij willen u erop attenderen dat bij nalatigheid van deze betaling, word uw MijnKPN contract op non-actief gezet
en zullen wij daarvoor 9,80- extra kosten in rekening brengen per dag. U loopt verder het risico dat wij voor het verdere aanmaningen
volgens de "Wet Incasso Kosten" 15% over het door u verschuldigd bedrag aan kosten in rekening zullen brengen.

Met vriendelijke groet,

KPN Klantenservice
Directeur klantenservice

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door PeterG 14 March 2019, 12:44

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @c.maatkamp ,
wat is nu je vraag?
Als die herinnering terecht is gewoon even betalen.
Als je aantoonbaar betaald hebt de (nep?)mail negeren.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @c.maatkamp, Het is mij ook onduidelijk wat je vraag is. Je kunt je openstaande facturen ook bekijken via MijnKPN om te controleren of de mail klopt.
Dit is nep. Taalgebruik is slecht. O.a.

Wij willen u erop attenderen dat bij nalatigheid van deze betaling, word uw MijnKPN contract op non-actief gezet (de 2 zinnen sluiten niet op elkaar aan)
KPN zal ook nooit spreken van "MijnKPN factuur".

Een voorbeeldmail met exact deze tekst(en) staat al in http://kpn.com/valseemail. Met alleen een ander bedrag.

Ik durf niet eens op de link te klikken. Eindigt op .ly. Rare link voor KPN.

Link hier onklikbaar gemaakt (dmv puntjes in begin; slahsjes express verkeerd) en wordt later vandaag weer verwijderd. Mijn advies aan de moderator @Marina_ is de link onder de tekst in Startbericht ook te verwijderen.
Reputatie 7
Badge +19
@c.maatkamp, We hebben geen bericht meer van je gehad, dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord aan de hand van bovenstaande reacties. Als je nog wel vragen hebt, dan horen we het uiteraard graag van je 🙂

Reageer