Beantwoord

Meerdere keren gebeld door nummer begint met +31 85 087

  • 23 May 2022
  • 7 reacties
  • 47175 keer bekeken

meerdere keren gebeld door nummer begint met +31 85 087

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 May 2022, 17:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

is er een speciale reden waarom je hier meldt dat je gebeld bent?

 

Admin: meeverplaatst

Reputatie 7
Badge +8

Is dat echt zo'n kort nummer? Het beginsel lijk wel op een Nederlands nummer, maar er ontbreekt iets.
Als je het volledige nummer ziet kan je Googlen en kijken wat de ervaringen van anderen zijn.

Bedankt Emiel en Ariën; ik ga Googlen en zonodig meld ik me weer.

Je kan hier zien of je wat wijzer wordt :

https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/telecommunicatie/telefoonnummers/nummers-doorzoeken

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @navmaD ,

Telefoonnummers met kengetal/netnummer 085.

Sinds 2015 is er een enorme toename in het gebruik van 085 nummers bij bedrijven en op het internet. Maar wat zijn dat voor nummers? Waarom gebruiken bedrijven het kengetal 085 in plaats van bijvoorbeeld 020 voor regio Amsterdam of 010 voor Rotterdam? En wat zijn nu de voordelen voor zzp'ers en bedrijven met een 085 nummer?

De 10-cijferige nummerreeksen die beginnen met de cijfers "085" zijn niet gebonden aan een vaste regio in Nederland. 085-nummers hebben dus geen aansluiting nodig in een vaste woon- of vestigingsplaats, wat voor netnummer 020 voor regio Amsterdam bijvoorbeeld wel het geval is. De 085-nummers worden meestal gebruikt voor elektronische communicatiediensten, zoals bellen via internet (VoIP), maar ook steeds meer (grote) bedrijven stappen over op deze nieuwe, niet regio gebonden nummers. 085-nummers mogen zowel door particulieren als door bedrijven gebruikt worden als kengetal.

 

Wil je deze nummers niet opnemen? 

Blokkeer dan de nummers die jou bellen in jouw mobiele telefoon of op jouw vaste lijn via de Mijn KPN-app.  

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @navmaD, welkom op ons forum!
vanuit KPN heb ik hier ook niet echt een verklaring voor, ben je er nog achter gekomen wie of wat het is?

Ik weet niet wie het is. Ik heb niet opgenomen want meestal zijn het energie bedrijven.