Beantwoord

Mijn e-mail account is in de afgelopen maand 6x gehackt

  • 3 January 2022
  • 5 reacties
  • 327 keer bekeken

Die wordt nu erg vervelend. Soms 2x per dag.

ik heb de apparaten beter beveiligd via software.

ik heb mijn wachtwoord van de router gewijzigd.

Lek kan niet meer bij mij zitten lijkt me, de vraag is waar zit het lek dan.

Ideeën zijn zeer welkom,

Rob

icon

Beste antwoord door RBxx 3 January 2022, 12:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Abor , het is goed dat je het wachtwoord van het modem gewijzigd hebt, het heeft echter niets met je emailaccounts te maken, beter is nog tevens de wachtwoorden van de email-accounts te wijzigen.

Succes.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Abor 

Heb je ook het wachtwoord van jouw KPN ID veranderd via Mijn KPN ? Doe dat eerst.
Zet daar dan ook “Verificatie in 2 stappen” aan. Dan heb je een extra verificatie via sms.

Verander daarna ook het wachtwoord van jouw e-mailaccount(s) via https://email.kpn.com/

Reputatie 7
Badge +24

Hoe weet u überhaupt dat uw email gehackt is? Een slimme hacker zal er voor zorgen dat u dat niet eens weet.

Als je emails krijgt met de melding dat je account gehacked is en je een specifieke actie moet ondernemen zijn dit in 99% (of meer) gevallen poging tot phishing.

Controleer derhalve voor je echt actie onderneemt.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Abor, welkom op ons forum!
Aan bovenstaande heb ik niet zoveel toe te voegen.
Heeft dit je vraag beantwoord?