Beantwoord

Oplossing voor veel Spammailtjes van Macafee

  • 29 May 2022
  • 7 reacties
  • 149 keer bekeken

Beste lezer,

 

Ik gebruik KPNmail op MacBook en Ipad en krijg dagelijks aantal mailtjes binnen in mijn mailbox van Macafee. Iedere keer dat mijn licentie is verlopen, ik een boete krijg, etc. 

Ik heb op het forum gelezen dat er een aantal mensen zijn geweest die ook het probleem hebben gehad, maar ik heb de oplossing niet kunnen ontdekken op het forum.

 

Alvast hartelijk dank voor de reactie en hopelijk hulp.

 

Vriendelijke groet,

  1. Janson
icon

Beste antwoord door Poretlev 1 June 2022, 09:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @janson41 en welkom hier op ons forum :)

 

Knap irritant natuurlijk al die mailtjes! Ik neem aan dat je al deze mails al markeert als spam? Ik heb nog wel een artikel gevonden wat volgens mij aansluit op jouw ervaringen alleen staat hier geen oplossing vermeld. Elders lees ik dat dit geen mails van McAfee zijn maar dat het om fraude praktijken gaat. Ik ben bang dat je weinig anders kunt doen dan deze mails blijven markeren als spam en om hier scherp op te blijven!

Reputatie 5
Badge +3

Goedemorgen, bij een van onze Kringloopwinkel medewerkers dit zelfde McAfee probleem opgelost met de McAfee verwijder tool.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen, bij een van onze Kringloopwinkel medewerkers dit zelfde McAfee probleem opgelost met de McAfee verwijder tool.

Goede toevoeging @Poretlev ! Ik was hier eerlijk gezegd niet bekend mee dus dank voor het delen hiervan. Maar zorgt deze tool er dan ook niet voor dat de virusscanner van McAfee wordt verwijderd? Dat lijkt me namelijk niet de bedoeling!

Reputatie 5
Badge +3

McAfee KB - McAfee-producten verwijderen van een pc met Windows (TS101331)

Kies dan Download hulpprogramma MCPR.
Het verwijderd inderdaad alles van McAfee. Je bent van de spam af. Als je McAfee Anti virus wilt behouden, moet je deze opnieuw installeren.

Reputatie 7
Badge +12

McAfee KB - McAfee-producten verwijderen van een pc met Windows (TS101331)

Kies dan Download hulpprogramma MCPR.
Het verwijderd inderdaad alles van McAfee. Je bent van de spam af. Als je McAfee Anti virus wilt behouden, moet je deze opnieuw installeren.

Dank voor deze toelichting @Poretlev :) 

Beste allen,

 

Hartelijk dank voor het meedenken en de reacties. Ik lees een tip over het verwijderen van Macafee producten op de pc. Maar aangezien we deze nog nooit hebben aangeschaft en geen gebruik maken van een gewone pc, blijft het een raadsel waar de mailtjes vandaan komen. Tot die tijd blijven we volhouden met ze te markeren als spam.

 

hartelijke groet.

Reputatie 7
Badge +12

Beste allen,

 

Hartelijk dank voor het meedenken en de reacties. Ik lees een tip over het verwijderen van Macafee producten op de pc. Maar aangezien we deze nog nooit hebben aangeschaft en geen gebruik maken van een gewone pc, blijft het een raadsel waar de mailtjes vandaan komen. Tot die tijd blijven we volhouden met ze te markeren als spam.

 

hartelijke groet.

In ieder geval graag gedaan @janson41 en mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, laat het ons dan vooral weten! Voor nu een mooie dag toegewenst :)