Beantwoord

Overgang naar KPN veilig, voorheen had ik 5 F-secure licenties

  • 21 May 2022
  • 3 reacties
  • 142 keer bekeken

Ik heb bij XS4ALL een glasvezelabonnement op een adres. Ik heb via Telfort een ADSL abonnement op een ander adres. Bij de overgang naar Mijn KPN zijn de licenties voor glasvezel (en een extra sim-kaart voor gratis mobiel internet) en de aansluitingsgegevens verdwenen. Ook kan ik f-secure/kpn veilig niet meer op mijn mobiele telefoon installeren (de ‘hoofd’ sim is niet van XS4ALL). Ik had op het hoofd-adres 5 gratis f-secure licenties.

Het glasvezelabonnement van XS4ALL bevat Internet, TV en telefonie.

Ik heb f-secure op een desktop, een laptop en op mijn mobiele telefoon (sim-only van een andere maatschappij, maar met 2e sim (gratis bij xs4all) voor mobiele data)

Het ADSL-abonnement van Telfort bevat Internet + TV (+ gratis telefonie).

In MijnKPN kan ik geen apparaten/adressen toevoegen…

Hoe los ik dit op?

icon

Beste antwoord door daniel565 21 May 2022, 17:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Nadat je abonnement is overgezet naar KPN moet je, om KPN Veilig te kunnen installeren, een KPN ID hebben en daar je XS4ALL abonnement aan koppelen. 

Daarna kun je KPN Veilig installeren. 

Heb je een KPN ID? Zo nee, maak er een aan. 


Log er mee in op KPN.com en kies Producten, daarna Product toevoegen. Kies Thuis, geef aan of je thuis bent en vul daarna de gegevens in. 

KPN Veilig kun je daarna installeren door hier op “installeer KPN Veilig” te klikken

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm

Dank Daniel565, met name voor de snelle reactie, Na het volgen van je aanwijzingen werkt alles naar behoren!

Toppie 👍