Beantwoord

Sinds kort KPN, kan niet inloggen bij KPN Veilig

  • 30 November 2022
  • 5 reacties
  • 158 keer bekeken

Ik kan niet inloggen bij kpn veilig. Sinds 21 nov tv en internet bij kpn. Als ik op kpn id veilig wil inloggen staat er welkom terug. Als ik inlog wordt er gezegd: dit wachtwoord en gebruikersnaam kennen we niet. Nieuw wachtwoord aanmaken lukt niet. Al 3 dagen krijg ik dan  te zien dat door verstoringen deze service tijdelijk niet beschikbaar is. 

Vanmiddag kpn gebeld ook zij komen er niet uit. Wat nu? 

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 6 December 2022, 17:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Als ik kpn veilig opstart krijg ik de melding welkom terug. Als ik inlog wordt mijn gebruikersnaam/wachtwoord niet herkend. 

Wachtwoord vergeten werkt niet. Krijg steeds de melding dat deze service storing heeft. Dit zegt ie al 3 dagen.

Kpn gebeld. Weten het niet, geadviseerd om dit op het forum te zetten.

Kan iemand mij helpen. 

Ik heb tv en internet sinds 21 november jl. 

 

admin: topics samengevoegd

Reputatie 7
Badge +17

Hi @AnsRov! Vervelend dat het niet lukt om KPN Veilig werkend te krijgen. Misschien dat een van de tips op onze informatiepagina over KPN Veilig helpt?

Lukt het je verder wel in te loggen op veilig.kpn.com? Of krijg je daar dezelfde foutmelding? 

Wil je ook nog bevestigen dat je hetzelfde wachtwoord gebruikt dat je gebruikt voor je MijnKPN?

Dank voor uw reactie. Inmiddels gelukt. Groet Ans 

Reputatie 7
Badge +17

@Ansro super! Wil je nog laten weten wat je precies gedaan hebt om het op te lossen? Mocht iemand anders dan hetzelfde probleem hebben kunnen ze het misschien met je tip oplossen. 🙂

Niets bijzonder gedaan. Meerdere dagen geprobeerd. 2x telefonisch contact met kpn  zij wisten het niet.

Nogmaals geprobeerd en het lukte.Â