Beantwoord

Storing servicetool

  • 1 February 2019
  • 4 reacties
  • 439 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +16
Hoihoi!

Vandaag had ik even een chatgesprekje met de livechat opgestart en is het mij gelukt om de chatbot een beetje kaduuk te maken 😉

Allereerst heeft de chatbot mij twee keer gevraagd om de postcode en huisnummer (Niet zo handig).

Hier is de ID die uiteindelijk in de livechat waarin ik terecht ben gekomen zit:
https://socialchat.secure.force.com/kpn/apex/LiveAgent_Chat_withWaittime?language=#deployment_id=572b0000000PDwx&org_id=00Db0000000YkLJ&button_id=573b0000000Gxxw&session_id=3a0e93fc-b49e-463b-be6c-f380947576a1

Kan mogelijk handig zijn om de bug te achterhalen 😉

Verder heeft ie mij gestuurd naar de "Servicetool geen diensten", op zich niet zo handig als het over een status navraag van een ticket is. Maar dan moet de tool geen fouten geven 😉



Hier is de URL die uiteindelijk is uitgespuugd (Mogelijk handig om het issue te achterhalen):
https://www.kpn.com/service/internet/problemen/alle-diensten-thuis/servicetool-geen-diensten.htm?&code=6808O658tStKumk9AjwgJ7Lf6Kgncy&state=Onwbd6f84MX5jVb1TIo5#/0005.1

Verder heeft Martijn mij prima geholpen 🙂
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 4 February 2019, 14:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Wat heb je nou weer gedaan, @SjorsK 😋 Ik snap het niet zo goed, maar ik geef het door! We hebben inderdaad wel wat korte lijntjes, zoals je in de chat vermeld 😛
Reputatie 7
Badge +16
Yup haha, meer vraag ik niet! 😛

Ik heb gewoon een status navraag gedaan en heb braaf alle instructies min of meer opgevolgd 🤓
Reputatie 7
Badge +30
Hallo! De chatbot herkende jouw vraag niet en dacht dat het om internet ging. We hebben jouw vraag als voorbeeld meegenomen, zodat het hopelijk steeds wat beter gaat. Voor wat betreft het twee keer vragen van de gegevens: de chatbot onthoudt nog niet altijd op de juiste momenten de adresgegevens en kan 'm dan opnieuw vragen. Daar wordt ook aan gewerkt 🙂.

Als laatste de servicetool: die laat ik apart doorgeven en hopelijk wordt dat ook snel gefixt.
Reputatie 7
Badge +16
Helemaal top! 🙂