Vraag

Uitzetten vraag aanmelden bij KPN Veilig bij opstarten PC

  • 23 September 2022
  • 5 reacties
  • 78 keer bekeken

Bij opstarten PC krijg ik scherm om me aan te melden bij KPN, hoe zet ik dat uit?  Heb al aangemeld via andere computer.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jaapsoft ,

Dit lijkt wel een beetje op een ander probleem met KPN Veilig bij het opstarten van een PC.

Ik heb hier nog geen oplossing voor gezien. 

Lijkt er op dat iemand bij KPN F-secure heeft verknoeid. Jammer.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Jaapsoft, ik lees dat je telkens een melding van KPN Veilig krijgt als je jouw PC opstart. Goed dat je het aankaart. Ik weet niet zeker of het andere topic hier mee te maken heeft.

Maakt het verschil als je KPN Veilig opnieuw installeert op jouw computer? Als je dat nog niet geprobeerd hebt, kan je dat uitproberen? Als het geen verschil maakt, plaats je hier dan ook een screenshot van de foutmelding? Dan kijken we vanaf daar verder.

Hallo, gebruiker meldt een andere melding. Hierbij een screenshot. Aanmelden is niet nodig en verwarrend omdat d.m.v  een van de andere computers al is aangemeld. Dankjewel.

 

Reputatie 7
Badge +19

@Jaapsoft Ik weet niet wat je bedoelt met dat ‘de gebruiker een andere melding meldt’.

De melding waarvan je hier een screenshot stuurt gaat over cookies op de website. Dat heeft niet met KPN Veilig te maken. Je moet KPN Veilig eenmalig per apparaat of computer installeren en om te kunnen installeren inloggen met jouw KPN ID. Als je tegen gekke problemen aan blijft lopen, installeer het dan eens opnieuw:

Maakt het verschil als je KPN Veilig opnieuw installeert op jouw computer? Als je dat nog niet geprobeerd hebt, kan je dat uitproberen?