Beantwoord

Volgens klantenservice f-secure moet ik een nummer in Engeland bellen bij problemen

  • 20 June 2022
  • 7 reacties
  • 58 keer bekeken

mijn bank wordt door f secure geblokkeerd,  advies bij 0800 0402, f secure bellen, bij dat tel nr wordt advies even engeland bellen gegeven,  verwijderen van f secure lijkt mij het beste, heeft iemand een ander oplossing

icon

Beste antwoord door Nick83 20 June 2022, 11:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @henrika als je KPN Veilig gebruikt, een afgeleide van F-Secure, moet KPN je daarmee kunnen helpen en niet doorverwijzen naar de fabrikant van de oorspronkelijke software. Gewoon nog een keer bellen en tref je misschien wel de juiste persoon of hier een reactie van een moderator afwachten.

Succes.

 

bedankt voor je reactie, maar bellen naar o8oo is tijdrovend en de antwoorden zijn belabberd, ik ga f secure verwijderen, groet

Hallo @henrika welke browser gebruik je, de standaard of de beveiligde browser van KPN Veilig?

dank voor het meedenken,  het heeft niets te maken met de browser maar met interne wijzigingen bij f secure, nu WithSecure, er was een update bij dat bedrijf, waarschijnlijk is dat de oorzaak want het blokkeringsprobleem is vanaf vrijdag 18/6, voor die tijd geen problemen gehad op (1x na, kpn techteam had iets niet goed verwerkt, maar dat was een probleem waar elke gebruiker last van had.) ik ga nu verder zonder f secure, groet

Reputatie 7
Badge +24

dank voor het meedenken,  het heeft niets te maken met de browser maar met interne wijzigingen bij f secure, nu WithSecure ...

Even gegoogled, dit staat op Wikipedia:

February 17th 2022, F-Secure announced a demerger of its corporate and consumer businesses. In conjunction with the demerger, the company will be renamed as WithSecure Corporation (“WithSecure”).[9] The consumer security business will be transferred into a new independent company, to be named F-Secure Corporation.

Voor consumenten veranderd er dus niks en blijft het gewoon F-secure. De software veranderd niet door een organisatorische wijziging van het bedrijf hoor.

Hallo @henrika ik gebruik ook KPN Veilig en voor mijn bankzaken gebruik ik de veilige browser en ervaar geen problemen.

Mijn versie van KPN Veilig is 18.6.0020295

Scannerbuildversie 1.6.275000

 

bedankt voor de reacties, ik sluit dit onderwerp nu af