Beantwoord

Wachtwoord aangemaakt met Enpass maar KPN herkent het wachtwoord niet

  • 19 April 2022
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Ik heb een nieuw wachtwoord voor mijn account ingesteld met hulp van enpass en via de kopieerknop ingevuld bij KPN, maar KPN herkent dit wachtwoord niet.

Omdat ik dacht dat ik misschien iets fout had gedaan, heb ik via KPN een nieuw wachtwoord gevraagd. Ook dat heb ik gegenereerd met enpass en gekopieerd. Opnieuw kom ik niet op KPN.

Wat zou ik verkeerd kunnen doen? Ik heb ook met mijn eigen ogen gecontroleerd of de wachtwoorden identiek waren.

Of is er iets mis met de site van KPN?

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 20 April 2022, 22:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @MCF, welkom! Waar probeer je precies op in te loggen? Is dat op MijnKPN? Of gaat het ergens anders om? Wellicht type je ergens een 0 (nul) in plaats van een o (letter o). Dat lijkt me niet mogelijk als je 'm kopieert, maar je weet het maar nooit. Heb je daarnaast misschien een spatie teveel meegenomen tijdens het kopiëren? Het zou voor zover ik weet, gewoon moeten werken. Wellicht kan je anders via een gratis password generator een wachtwoord genereren en deze dan gebruiken?