Welkom op het

KPN Forum

Recent online

Denk mee over de nieuwe Experia Box webinterface

Toon eerste bericht

134 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Sorry voor de anticlimax maar Allart doelde op de Experiabox, niet op de Wifi versterker. Ik sprak hem net even hierover omdat dit mij niet bekend was. Misverstand helaas!

Erik heeft afgelopen week de vraag nogmaals gesteld aan de modemontwikkelaars. Op dit moment ondersteunt de Wifi versterker nog geen gastnetwerk, het is onbekend of dit gaat komen. Het is wel mogelijk om de Wifi versterker aan te melden op het gastnetwerk om alleen dit netwerk te versterken.
Reputatie 3
Badge +4
Joran schreef:

Sorry voor de anticlimax maar Allart doelde op de Experiabox, niet op de Wifi versterker. Ik sprak hem net even hierover omdat dit mij niet bekend was. Misverstand helaas!

Erik heeft afgelopen week de vraag nogmaals gesteld aan de modemontwikkelaars. Op dit moment ondersteunt de Wifi versterker nog geen gastnetwerk, het is onbekend of dit gaat komen. Het is wel mogelijk om de Wifi versterker aan te melden op het gastnetwerk om alleen dit netwerk te versterken.

Dat is dus een antwoord wat ik NIET wil horen! Slechte zaak als je je eigen product niet ondersteund!!
Reputatie 5
Badge +9
Dus de V10 (HH369A) krijgt binnenkort een opvolger?
Reputatie 6
Na de V10 komt de V11. :P
Reputatie 1
Zou het niet handiger zijn de software van alle boxen gelijk te trekken? Dus lekker ontwikkelen voor de v10 en gelijk zorgen dat diezelfde software ook op de v11 gaat werken.. Ik ken een aantal grote software bedrijven die dat heel normaal vinden...
Reputatie 6
Is er sprake van een V11 dan, anders dan wishful thinking door wjb?
Reputatie 6
Badge +17
Sandermm schreef:

Zou het niet handiger zijn de software van alle boxen gelijk te trekken? Dus lekker ontwikkelen voor de v10 en gelijk zorgen dat diezelfde software ook op de v11 gaat werken.. Ik ken een aantal grote software bedrijven die dat heel normaal vinden...

Het probleem is alleen dat er hardwarematig ook heel veel verschillen zijn, maar met wat werk zou, theoretisch gezien, alles in modules kunnen worden opgesplitst.

Maar persoonlijk denk ik dat het geld wat voor deze wijzigingen nodig is beter gebruikt kan worden voor de vervanging van alle oude meuk
Reputatie 6
Henk2304 schreef:

Is er sprake van een V11 dan, anders dan wishful thinking door wjb?

Als we Allart mogen geloven. :8

Allart schreef:

Beste mensen, afgelopen week heb ik met onze contactpersoon voor de pilot gezeten, zoals Joran ook aangaf. Alle punten die zijn genoemd, behalve het gastnetwerk, worden meegenomen in de ontwikkeling van de nieuwe ExperiaBox. Het is helaas nog te vroeg om hier uitgebreid op in te gaan, maar weet dat wij het gesprek binnenkort gaan vervolgen om de nieuwe ExperiaBox via het forum te testen en alle genoemde nog ontbrekende functies te overwegen en te bespreken...

Maar mijn V11 staat al thuis...

...wachtend op de publicatie van de benodigde specificaties.
Reputatie 6
Badge +12
Leuke discussie heren en sorry voor de verwarring rond het gastnetwerk :( Er komt zeker weer een nieuwe versie van de ExperiaBox. Ik heb binnenkort (begin mei) weer een bijeenkomst over dit onderwerp en dan bespreken we ook hoe we hem zouden kunnen testen op het forum, zodat wij jullie wensen ook met de ontwikkelaars kunnen delen. Ik houd jullie op de hoogte. Fijne paasdagen!

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)