Welkom op het

KPN Forum

Recent online

Geef je mening over het nieuwe KPN Vandaag

Toon eerste bericht

158 reacties

Reputatie 1
Ik zal KPN Vandaag niet meer bij mensen aanbevelen als startpagina.

Reputatie 3
Beste software ontwerpers,

Geen grotere treurnis dan de huidige kpnvandaag startpagina. Wat ik het meest kwalijke vindt is dat eea zonder enige melding vooraf is doorgevoerd. Dat doe je met mijn telefoonnummer hopelijk niet. Dus weg alle  jarenlang gebruikte voorinstellingen. In plaats daarvan een onmogelijk grote pagina waar je alleen de de voorgebakken functies kunt gebruiken. Voor dit wanprodukt gelden twee ouderwetse spreekwoorden : Never change a winning horse; je moet geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt.

De argumentatie dat er steeds meer bug komen slaat nergens op. Ze zitten er in of niet. Zich voortplantende bugs ken ik niet. De beste en fatsoenlijkste oplossing is om de oude website voorlopig in ere te herstellen en met de nieuwe te wachten tot deze zover is ontwikkeld, dat er enige meerwaarde is tov de oude. Vooralsnog is hier geen sprake van.

De flexibiliteit van de oude website was nu juist de kracht. In een keer weggegooid. Jammer en dom.

Reputatie 3
Zoal het nu is, is het waardeloos.

Die vranderingen moeten snel komen.

Dat zijn toch "eitjes" voor KPN-mensen!

Tino L.

Reputatie 1
Het zou fijn zijn dat er weer een shortcut via de pagina zou komen om naar de diverse banken te kunnen inloggen.

Ik heb dat bij de oude KPNvandaag pagina erg prettig gevonden.

gr. Leo Brans

Reputatie 1
Ik was erg tevreden met de vorige versie. Nu vind ik het een armoedige pagina en gebruik hem al niet meer. Een ramp dus.

Als er zo nodig verbeteringen noodzakelijk zijn wacht dan met invoeren tot het geheel 95% af is, dan kun je er wat mee.

Voor mij is het belamngrijkste, dat je de kopjes kunt kiezen, en gemakkelijk verwijderen, dat je eigen kleur kan kiezen en indeling en dat dat wat soepeler gaat.

Eigenlijk gewoon zoals voorheen was prima!!

Hopenlijk wordt het nu heeel snel aangepast want ik vond het een fijne kpn vandaag en nu gebruik ik uit armoede maar een andere startpagina.

Geen goede service van kpn!!!!!!

Reputatie 2
Eens met de vele reacties. Daarnaast start KPNvandaag niet altijd volledig op: wel de blokken maar niet de tekstinhoud.

Ik denk ook dat uw nieuwe sit te vroeg gelanceerd is. De pagina is duidelijk nog (lang) niet af.

Reputatie 1
Geef mij de vorige verise van KPN-vandaag maar weer terug.

Ik vraag me ook af waarop de redactie van KPNVandaag zich heeft gebaseerd. Als een site voldoet bij de klanten is die nog wel degelijk niet verouderd, maar nog steeds tijdloos.

Reputatie 4
Badge +2
ik heb de pagina net even beken met een iPad en ik vind hem erg staties en beperkt.

Het zou mogelijk moeten zijn om je eigen voorkeur tegels te definiëren en je eigen voorkeur pagina's zodat je een soort van persoonlijke internet start pagina krijgt.

het is dan een soort van hup waaruit je het internet op gaat.

Reputatie 3
Er zijn veel mensen ontevreden over de huidige KPNvandaag pagina.

De klachten worden meestal duidelijk omschreven en toegelicht.

De reacties van KPN zijn ontwijkend en onduidelijk.

Dit is zonder meer respectloos naar de klanten.

Tino Lemmens

Reputatie 4
Ondanks alle input zijn we nu een maand verder en er is nog niets zichtbaar van enige verandering.

Een uitleg in welke fase het proces gaande is zou meer dan welkom zijn.

Reputatie 3
"Begin van dit jaar" zou de volledig gewijzigde KPNvandaag pagina worden aangepast.

Gebeurt dat nog in januari, of wachten jullie tot volgend jaar?

Tinolem

Reputatie 3
Badge
Eens met de kritiek van velen hierboven. De huidige pagina is echt waardeloos. Begin volgend jaar worden functionaliteiten toegevoegd? Met dat begin volgend jaar wordt dan kennelijk 2017 bedoeld? Nog geen enkele verbetering of aanpassing kunnen ontdekken!

Toch niet vanwege onvoldoende feedback lijkt me want die is helder genoeg.

Kom op KPN laat die handjes eens wapperen!

Reputatie 1
 erg klantonvriendelijkom de functie "link naar eigen websites,sommigen incl ww" weg te laten en te melden dat het in het begin van het jaar opgelost wordt.

verdient geen prijs !!

Reputatie 3
Badge
Ik begin me af te vragen of KPN alle reacties wel serieus neemt. Ze reageren niet, er zijn geen updates hoever het staat met de ontwikkelingen.

Het lijkt er op dat ze voor de show gewoon even een platform inrichten waar iedereen zijn gal kan spugen om daar vervolgens hun achterste mee af te vegen!

Waardeloos dus en nu dan maar op zoek naar een alternatief!

Reputatie 4
Badge +1
Beste Steven,

Hoe gaat het met de ontwikkeling van KPNvandaag?

De kritiek gaat onverminderd door, blij dat ik niet in jouw schoenen sta.

Hoop dat er snel iets gebeurd; sterkte.

Groeten Bas Peet.

Reputatie 3
 De KPN Vandaag website voldeed helaas niet meer aan onze eisen voor het bieden van een goede gebruikerservaring. Daarom werken we aan een vernieuwde versie van KPN Vandaag. Deze website zal in twee fasen worden opgeleverd. 

Hij voldoet helaas totaal niet meer aan mij eisen en wil de oude kpnvandaag terug.

Wat een lulsmoes om te zeggen dat de oude versie te veel problemen gaf wat WIJ niet merkten maar jullie wel.

En jullie denken dat wij in zo'n smoes trappen.

Deze nieuwe vandaag is gewoon bagger.

Reputatie 1
Wat een blamage voor De KPN. Wat een knulligheid en onprofessioneel handelen. Wat een onbenulligheid in de antwoorden die tussendoor worden gegeven door ene Hugo en anderen. Gewoon het standaard KPN verhaaltje kopieeren !!

Waarschijnlijk een zeer jong en onvolwassen team wat dit presteert!  Het emphatisch onvermogen van deze lieden om zich in te leven in de KPN klant vanuit de functionaliteit gegevens uit de bestaande site, geeft aan dat KPN hiermede de handoek in de ring gooit.

Een kleuterklas die gevraagd wordt de site aan te passen!!

Ik ben weg!!

Reputatie 3
Badge
Geef gerust je mening mensen, we reageren met een standaard antwoord of helemaal niet! Begin januari wordt fase 1 opgeleverd ...............ehhhh wat zegt u? is het nu al februari? Tjee wat gaat de tijd snel zeg!

Reputatie 4
Als geweldige Planet.nl startpagina begonnen, is het nu verworden tot een low budget project met hopeloze pogingen om de hedendaagse IT technieken toe te passen.

Visieloos management is de weg kwijt en de gebruikers hebben het nakijken.

In een notendop de teloorgang van wat ooit een journalistiek hoogstandje was.

KPN, toon eens ballen met een snelle kwaliteits inhaalactie van formaat.

Reputatie 2
Echt superwaardeloze pagina die doodsaai is. Lijkt gemaakt te zijn door 5 jarige. Helemaal alles is mmenteel dikke rotzooi geworden bij Kpn. Mooie nieuwe router en nog nooit zo vaak de verbinding verbroken als de laatste tijd. Heeft mij al veel geld gekost.

Heb helaas na jaren klant te zijn geweest beste tijd wel gehad met dit dramagedoe.

Reputatie 2
Leeft ook best welaardig zo'n forum merk ik :-)

Reputatie 4
Hallo Steven,

Kan je al iets melden over de vorderingen om KPN-Vandaag weer op het gewenste niveau te brengen.

vrgrSPIETW

Reputatie 2
Gaat niks gebeuren of antwoord komen wat verandering zal geven. Zitten paar 10jarige op knopjes te drukken en volwassen menssen kuddo's uit te delen. Bedoelen ze mee dat je soort mongool bent lijkt het.

Kansloze organisatie die niet met klanten heeft behalve uitpersen voor de finacieen. Is weinig over van de Wxs visie..

Reputatie 3
Badge
Kansloos om hier nog te reageren mensen! Ze lezen het niet, ze doen er niks mee en je krijgt geen terugkoppeling. Amateurs aan het roer met het verstandelijk niveau van een 5-jarige, anders kom je niet met zo'n simpele blokkendoos indeling!

Reputatie 2
Kansloze boel, daarom ben ik lang geleden begonnen met mijn emailadres langzaam over te laten gaan in gmail zodat ik niet meer vast zit aan email van kpn.

Denk goed idee voor iedereen om te doen en kan je wegstappen zonder problemen met je email te hebben.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)