Welkom op het

KPN Forum

Recent online

Geef je mening over het nieuwe KPN Vandaag

Toon eerste bericht

158 reacties

Reputatie 3
Dit schreef beheerder Steven toch: "Vanaf de eerste week van januari gaan we meteen verder bouwen aan meer functionaliteit. Na jullie feedback en input gelezen te hebben, willen we de hoogste prioriteit geven aan het zelf toevoegen van links onder de google search bar (mijn linkslijst). Daarnaast geven veel gebruikers aan de blokken te willen verplaatsen naar eigen inzicht." 

Hier is januari toch al even voorbij. Dat iets meer tijd kost, ok, maar laat dat dan even weten. #info, #klantenbinding, #fatsoen.

Wel vragen om feedback en dan niets meer laten horen is niet van deze tijd.

Reputatie 2
Geeft dus ovrduidelijk aan dat Kpn gewoon een leuk verhaal verteld om de mooie schijn op te houden. Je ziet toch mede door deze ontwikkeling dat ze helemaal niemand serieus nemen. Ziten op hun eilandje met zweep op alleen maar geld te genereren.

Beetje de mentaliteit van moderne manager, soort zeemeeuw. Scheeuwen de boel onder schijten en weg viegen. Doet het goed voor korte termijn en is blijkbaar wat ze dus zo willen.

Reputatie 2
Ik ben erg benieuwd naar de eerste echt reaktie van KPN!!! Bestaan ze nog?? of zijn er alleen nog aandeelhouders!!!! Dat zal eerdaags ook wel gaan minderen!!

Reputatie 2
Alleen aandeelhouders en vandaar de korte termijn politiek. Knaken op kort termijn over de rug van de gebruikers. Mooie praatjes maar geen klantvriendelijk gericht beleid. Gaat dus vanaf de tijd van Wxs niet meer over klant maar over de zakken van de.... yep aandeelhouders die divident willen.

Reputatie 3
Gewoon waardeloos die nieuwe kpnvandaag. je junt er niets mee.

geef me gauw de oude weer terug.

gerben

Reputatie 6
Badge +10
@ hugo

is er al een update met betreking

Fase 2: KPN Vandaag "Plus" ?

Reputatie 1
ik sluit me graag aan bij het lijstje van francois 17.12.15 en verder bij de litanie van negatieve reacties van vrijwel allen die gereageerd hebben

de HAMVRAAG is, wanneer komt de 2e fase met kpn-plus ???

wacht met grote spanning uw antwoord af !!!  

Reputatie 2
Ben ook nog nooit zo veel zonder verbinding komen te zitten als laatjste maanden met die nieuwe router. Echt een toppertje hoor! :-(

Reputatie 3
Beste gebruikers van KPN Vandaag,

Helaas gaat het ontwikkelen van de functionaliteit die jullie wensen minder snel dan oorspronkelijk verwacht. Wij vinden dit zelf ook erg jammer en willen onze excuses aanbieden voor de vertraging.

We hebben het zelf toevoegen van favorieten (links) de hoogste prioriteit gegeven. Hier wordt momenteel aan gewerkt. Helaas kunnen onze ontwikkelaars nog niet precies aangeven wanneer deze functionaliteit klaar zal zijn. Ik verwacht hier binnenkort meer duidelijk over te hebben.

Bedankt voor het meedenken en jullie geduld. Zodra ik meer weet zal ik jullie updaten!

Vriendelijke groet,

Steven en het KPN Vandaag team

Reputatie 2
Mooie woorden maar geloof er allmaal heemaal nis meer van. Zie alleen maar afbreuk aan wat ook was. Snelheid van aanassen aan verbeteringzullen we het ook maar niet over hebben :-)

Gebruiksvriendelijk, klantvriendelijk, klantgericht?? Lol..

Reputatie 3
Zo simpel is het Steven: De klanten gewoon regelmatig informeren over de stand van zaken, ook al valt het allemaal wat tegen. Kleine moeite en de mensen weten dat er aan gewerkt wordt. 

Ik reken op een goede afloop. ( wel doorwerken!)

Reputatie 4
Steven, een snel geschreven reactie met schrijffouten is niet de manier om gebruikers goed  te informeren.

Uiterst onprofessioneel, knullig zelfs.

Reputatie 4
De schrijffouten zijn inmiddels hersteld, zie ik.

Reputatie 3
Badge
Ja hoor Steven, je ziet als bedrijf dat er steeds meer probleempjes opduiken op je startpagina. Kan gebeuren.

Slim is dan om eerst aan de klanten te vragen hoe zij het graag zien, vervolgens ga je dan offline een nieuwe pagina ontwikkelen.

Je nodigt een aantal klanten uit om dit offline te testen, haalt de foutjes er uit, doet nog wat aanpassingen. En als de boel dan voor zo'n 98% in orde is zet je hem echt online.

Welnee denkt KPN. Als het echt niet meer kan met die oude pagina gooien we hem eruit, Fröbelen we vlotjes even een soort van blokkendoos pagina in elkaar waar elke beginnende webdesigner zich voor zou generen.

Pas dan nodigen we de klanten uit om mee te denken over hoe ZIJ het graag willen zien. Vervolgens beloven we heel snel met verbeteringen te komen, bewaren wel bijna 6 weken volledige radiostilte en dan komen met de constatering dat het allemaal toch wel tegenvalt?

Pfff........ lekker gewerkt!

Reputatie 1
Nagel op de kop, JdeZeeuw!

Reputatie 4
Beste Steven en KPN Vandaag Team,

Ik hoop dat de nieuwe vandaag het oude zal overtreffen.

Reputatie 1
Geen goeie site tvonline niet te vinden noch de rest is onoverzichtelijk vorige site was veel beter

Reputatie 1
Ik mis de vorige kpnvandaag. De beursfondsen die ik in mijn effectenportefeuille heb stonden er in met de aankoopkoers. Graag zou ik dat terug willen. Ik had er ook eigen links in. Deze site is traag en statisch. Niks meer aan eigenlijk.

Hoop dat gauw de andere weer terugkomt. Deze site is een grote misser. Met vriendelijke groet Robert Thomson.

Reputatie 2
Ook mis ik erg de vorig KPN vandaag. Als aan deze KPN vandaag nog wat aan gedaan moet worden dan moet dit heer snel gebeuren anders kun je hem net zoo goed in de prullen bak gooien.

In het verleden kon je alles vinden en doorklikken op de site en nu is dit Homles. KPN doe er snel iets aan anders verlies je heel veel gebruikers (klanten).

gr. Henk

Reputatie 2
Ik meld mezeld af voor die zielige nietsoplossende berichtjes hier. Is dudielijk dat je niet setieus genomen word. Echt zieige bedoeling is dit alles. Dat hela Kpn gedoe met uitvallen van modem 5x per dag tot aan deze kinderachtige manier van klanten gevoel geven inspraak te hebben.

Kostmisselijk bende is het ondertussen geworden. Op naar andere provider want hier is weinig eer of geloof op oplossing te vewachten.

Veel succes met voortetting van deze zinloze strijd.

Reputatie 3
Badge
Je hebt helemaal gelijk PW96.

KPN geeft zichzelf een hele dikke vette acte van onvermogen. Ofwel er zitten kleuters aan de knoppen bij de afd. webdevelopment ofwel proberen ze chimpansee's in te zetten als goedkope arbeidskrachten. Wat een afgang voor zo'n groot bedrijf dat je niet eens een simpele webpagina in elkaar kan zetten in, nu al minstens, 2 maanden!

Reputatie 2
En nog steeds krijg ik die schijtmeldingen van deze oetlullen die pn ellende heet.. Bah.

Reputatie 1
Hopeloze webpagina,

Zoals zo velen was ik zeer tevreden over de vorige en had deze als sinds jaar en dag als mijn vaste startpagina.

Ik weet niet wat KPN bezield om zo'n handige startpagina over de huizen te helpen.

Snel terug met de oude !!!!

De enigste aanpassing om zogenaamd "up to date" te zijn is om meer interactie in te bouwen in de oude zodat iedereen de webpagina nog meer naar zijn wensen kan aanpassen.

Tot later misschien KPN, jammer dat ik na zoveel jaren afscheid neem , dit had niet gehoeven.

Reputatie 3
In december 2015 heb ik al geschreven dat ik niet tevreden ben over de nieuwe versie van KPN Vandaag. En met mij hebben heel erg veel mensen laten weten niet tevreden te zijn.

Op15 december schreef de KPN dat de website helaas niet meer voldeed aan hun eisen van een goede gebruikerservaring en dat zij met het vernieuwen gebruik hebben gemaakt van klantinput.

Ik vraag me af welke klanten dan zijn benaderd voor input, ik vraag me af of dat wel waar is. aan alle mensen die op dit forum reageren is in ieder geval niets gevraagd!!!.

De huidige KPN Vandaag is zo ontzettend saai, 3 idioot grote nieuwsblokken, 2 blokjes van buienrader had ik altijd rechtsboven staan en linksboven het ANP nieuws.

Nu staat buienrader beneden. Er is prioriteit gegeven ( lees ik ) aan het plaatsen aan links, maar die je niet nodig hebt kun je niet vewijderen, het kleine link blokje was veel handiger. Voor een rekenmachine ga ik nu naar google, hoe makkelijk was het dat je die gewoon kon toevoegen op de oude versie.

Van een levendige site heb je nu een stilstaande super saaie startpagina, waar je niets mee kunt. Ik vind het getuigen van een arrogantie dat er niet geluisterd wordt naar wat de gebruikers graag willen en ik zou wel eens willen weten wat er aan de vorige versie makkeerde.

En dan die kudo''s, waar slaat dat op, alsof je als jong kind een sticker verdient.

Marion

Reputatie 3
Neem eens wat fatsoenlijke IT'ers in dienst die er weer een goede site van maken of ga terug naar de oude want die was veel beter en kom je zelf van alles kiezzen.

Ik denk dat jullie je niets van je klanten aantrekken en gewoon denken van als we de nieuwe site maar lnag genoeg er op laten staan en we geven onze klante geen antwoordt dan wennen ze er zelf wel aan.

Wat een waardeloos bedrijf zijn jullie.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P