Welkom op het

KPN Forum

Recent online

Geef je mening over het nieuwe KPN Vandaag

Toon eerste bericht

158 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Neen, ik krijg geen cent van KPN. Sterker nog. Ik betaal ze ;)

Ik vindt het alleen bijzonder dat er een TV gids staat zonder dat je het met 1 klik kan bekijken, simpelweg een gemiste kans :)
Reputatie 4
SjorsK schreef:

Ik vind het alleen bijzonder dat er een TV gids staat zonder dat je het met 1 klik kan bekijken, simpelweg een gemiste kans

Er zitten wat bugs in dat blok zodat het niet functioneert (als het ooit al gefunctioneerd heeft).
Maar hopen dat het opgelost wordt.

Het tergend langzaam laden van de startpagina valt me overigens ook al langer op. Wellicht is het inherent aan dit concept en kan het niet anders.
Ik zou daar graag wat meer van willen weten.

De toegevoegde keuzeknoppen maken deze startpagina weer interessant.
Door het enorm trage updatebeleid zijn veel gebruikers heel begrijpelijk afgehaakt.
Wenselijk is dat er nu stevig wordt doorgepakt door het ontwikkelteam. Maak het sneller, mooier, completer.
Het kan een juweeltje worden.:cool:
Reputatie 4
Dit topic is nu in Firefox voor Linux weer als vanouds te volgen. Weet niet wat er achter de schermen is gebeurd, maar we zijn weer 'back on track'.
Besturingssysteem is Xubuntu 16.04 LTS
Reputatie 6
Badge +16
EvC schreef:

Erik_ schreef:

Ik snap ook niet zo goed wat je precies bedoelt met die loop. Ik zie nergens op KPN Vandaag een optie om door pagina's te bladeren.

Ik bedoel uiteraard een loop in dit topic (niet de startpagina KPN Vandaag).
Pagina-6 'loopt' meteen naar pagina-1 in Firefox (Linux). Deze reactie schrijf ik daarom in Chromium (Chrome voor Linux) omdat ik anders pagina-6 niet kan lezen.

Ah, vandaar! Omdat je de melding van die loop in een aparte reply maakte, en het daarbij over nieuws had, ging ik ervan uit dat dit ook over KPN Vandaag ging. Fijn te lezen dat het nu wel weer goed werkt. Als je verder nog rare dingen merkt met het forum, mag je dat in het forum feedback topic melden :)

Wat betreft notificaties in topics: als je een mail hebt gekregen dat er een nieuwe reactie is, krijg je niet eerder weer nieuwe mails dan dat je het topic hebt bekeken. Dit is om te voorkomen dat mensen onnodig gespamd worden met notificatiemails.

SjorsK schreef:

Is het mogelijk een idee om de TV gids te koppelen aan iTV online ;) een klikje en hopla: Het programma is er :)

kpnvandaag kan je prima gebruiken om diensten in te integreren :)

Lijkt mij in ieder geval een prima idee :D
Reputatie 4
Een startpagina is geen uithangbord voor KPN-diensten. Die diensten zijn al meer dan voldoende aanwezig.
Neutraliteit in aanbod / content is zeer wenselijk als het over de vaste blokken gaat.
Met de keuzeknoppen bovenin heeft men uiteraard nu alle vrijheid.
Deze mix maakt KPN Vandaag weer interessant voor een breed publiek.
Nu nog de afgehaakte gebruikers terug winnen en nieuwe gebruikers binnen halen.

Ik hoop dat dit topic een positieve wending krijgt met frisse Ideeën.
Reputatie 4
Nog niet geprobeerd hoeveel knoppen men aan kan maken. Maximaal 24 zo te zien (best veel).
De kleuren van de keuzeknoppen vind ik nog een issue. Het automatisch invullen door het logo van de desbetreffende site (url) lijkt me ondoenlijk (niet iedere site heeft een logo, denk ik).
Even testen of dit screenshot te zien is.:?

http://i66.tinypic.com/ir70xd.png
Reputatie 4
Niet dus, dan maar zo:

Reputatie 4
Het nieuws volgend in de blokken ANP, NU, NOS, merk ik dat het aanbod van nieuwe content maar weinig ververst wordt. Beter gezegd, dat gevoel heb ik.
Tijd voor een duurproefje dus.:)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P