Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Vraag

KPN FON maakt wel verbinding maar werkt niet.

Reputatie 1
Sinds vorige week nadat er een update was werkt KPN FON niet meer. Als ik ga inloggen bij de nieuwe app krijg ik de melding: "Er ging iets fout bij het inloggen. Probeer het nogmaals". Maar met de juiste aanmeld gegevens lukt en werkt het niet meer.

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

10 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi @satfun! Probeer in je in te loggen via de app? En heb je KPN WiFi in je modem aanstaan? Ervaar je problemen op meerdere apparaten met het inloggen, of op 1 specifiek apparaat? Aardig wat vragen, maar dan kunnen we van daaruit verder denken. Ik ben benieuwd.
Reputatie 1
Hallo Cindy. Ik probeer inderdaad in te loggen met de nieuwe app van vorige week. Public wifi is in het modem ingeschakeld. Zowel op mijn Samsung telefoon als op de Samsung tablet van mijn vrouw werkt het niet meer. Voor de update heeft het altijd goed gewerkt. Ik heb inmiddels ook gebeld hierover en ze weten het niet meer. Alles al geprobeerd. Modem gereset, account verwijderd en alles weer opnieuw aangemeld, cookies gewist, app opnieuw geinstalleerd maar zowel thuis als onderweg werkt KPN-FON niet meer.
Reputatie 6
Badge +16
Hi @satfun, goed om te lezen dat je al zoveel geprobeerd hebt, maar natuurlijk vreemd dat het niet werkt. Ik wil graag met je meekijken of de koppeling hier in het systeem goed staat om gebruik te kunnen maken van FON. Beantwoord je hiervoor mijn privébericht?
Reputatie 1
Sinds de update van 23 maart werkt KPN-Fon nog steeds niet. Telefonische helpdesk heeft 10 dagen geleden een monteur gestuurd maar die kreeg het ook niet voor elkaar. Hij wilde mijn modem V9 vervangen door de V10 maar die kreeg hij helemaal niet aan de gang. Dus weer de V9 terug geplaatst en onverrichter zake vertrokken. Daarna werd mij telefonisch verteld dat de KPN Wifi app update van 23 maart weer verwijderd was uit de Google Play Store omdat er een fout in zat. Waarom wordt de vervangen KPN HotSpots app dan niet terug geplaatst?
Reputatie 1
Ik wacht al 3 weken op antwoord van Cindy_. Ook via privébericht geen reactie meer.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi satfun, de app is inmiddels terug in de app store. Zou je eens willen proberen of het daar nu wel mee lukt. Dan doe ik hier navraag bij Cindy.
Reputatie 1
De app waar u naar verwijst is nooit weg geweest. Is ook nog steeds geïnstalleerd op telefoon en tablet. Op de afbeelding is te zien de app die tot 23 maart aanwezig was en toen werd vervangen door de nieuwe app en die is later weer verwijderd uit de app store vanwege een bug zo werd mij verteld en is tot op heden niet meer teruggekeerd. Het heeft tot 23 maart bijna altijd goed gewerkt op beide apparaten. Na de update van 23 maart niet meer. Als ik zelf probeer in te loggen bij KPN-Fon krijg ik meldingen dat er een verbindingsprobleem is of dat de webpagina niet beschikbaar is, zie bijlage.
Reputatie 6
Badge +16
Dank voor de screenshots! Sorry voor verwarring rondom apps, de nieuwe app is er inderdaad nog niet weer. Met de oude zou het echter nog gewoon moeten lukken. Welke van de beide apps op je telefoon gebruik je? Het zou met KPN Wifi moeten werken. Of ervaar je met beide dat je niet kunt verbinden? Krijg je dan ook in beide dezelfde foutmelding(en) te zien?
Reputatie 1
Ik heb alleen nog de oude KPN Wifi app, die nieuwe app van 23 maart moest ik van 1 van je collega's verwijderen. De foutmeldingen krijg ik dus met die oude app. Trouwens, dus voor 23 maart, als ik dan thuis kwam werd ik weer automatisch met het eigen netwerk verbonden maar nu gebeurd dat ook niet meer. Elke keer moet ik me weer aanmelden bij m'n eigen netwerk. Mijn vrouw met haar tablet ervaart precies dezelfde problemen. Met die nieuwe app van 23 maart ben ik nooit verder gekomen omdat ik gelijk de melding: "Er ging iets fout -----" kreeg zie mijn eerste bericht.
Reputatie 6
Badge +16
Check, dank je. Dan ga ik hier intern achteraan. Je gegevens heb ik al gekregen van Cindy. Ik kom hier z.s.m. op terug!

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)