Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Spotify ineens reclame

Hallo,
Ik had een gratis spotify abonnement bij mijn telefoon. Later kreeg ik eveneens bij de KPN een gratis spotify bij mijn alles in een abonnement thuis. Sinds kort een andere telefoon zonder spotify en dus krijg ik nu reclame door mijn muziek. Hoe kan ik dat nu verhelpen?

Bij voorbaat dank,

Willem
icon

Beste antwoord door Erik_ 21 februari 2017, 17:20

Willem heeft een nieuwe code ontvangen en bevestigt dat hij inmiddels weer gebruik maakt van Spotify Premium op het account van zijn keuze :)

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Misschien heb je een ander Spotify account aangemaakt waarbij
het abonnement via KPN niet staat gekoppeld. Wellicht heb je nu
meerdere Spotify accounts in bezit.
Dank voor je reactie Clevegt,
Ik had 2 accounts in bezit waarvan 1 actief maar die is gestopt omdat ik een ander abonnement voor mijn mobiel kreeg. Nu wil ik graag het oude (nu niet meer actieve) account overzetten naar het andere account wat nog niet actief is.
Groet,
Willem
Reputatie 4
Badge +7
Okay, dan is het even wachten op een KPN medewerker die je een nieuwe
activatiecode kan sturen, dan kan het account wat je wil gebruiken activeren
voor Spotify premium.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Willem, welkom op het forum. In het algemeen: op het moment dat je via ons Spotify Premium afneemt krijg je een activeringscode. Daarmee kun je een gratis Spotify account omzetten naar Premium. Daarna is dat account op meerdere apparaten te gebruiken. Je hoeft dan alleen in te loggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Op een nieuwe telefoon kun je dan ook de Spotify app installeren en inloggen. Je hebt dan weer Premium, zonder reclame, op die telefoon.

In je eerste bericht geef je aan:
W1ll3m schreef:

Hallo,
Ik had een gratis spotify abonnement bij mijn telefoon. Later kreeg ik eveneens bij de KPN een gratis spotify bij mijn alles in een abonnement thuis. Sinds kort een andere telefoon zonder spotify en dus krijg ik nu reclame door mijn muziek. Hoe kan ik dat nu verhelpen?

In dit geval kun je dan ook op je nieuwe telefoon op de Spotify app inloggen met de gegevens die je ook op je oude telefoon gebruikte.

Daarna zeg je:
W1ll3m schreef:

Ik had 2 accounts in bezit waarvan 1 actief maar die is gestopt omdat ik een ander abonnement voor mijn mobiel kreeg. Nu wil ik graag het oude (nu niet meer actieve) account overzetten naar het andere account wat nog niet actief is.

Dit is een wat ander verhaal. Begrijp ik goed dat je inmiddels niet meer Spotify bij je mobiele abonnement hebt zitten maar alleen nog maar bij je vaste diensten? En dat je daardoor dus nu nog maar één Premium account hebt, maar dat je die graag wilt wisselen.

In dat geval, kan ik je helpen. Reageer op mijn privébericht met je gegevens, dan regel ik dit voor je.
Reputatie 6
Badge +16
Willem heeft een nieuwe code ontvangen en bevestigt dat hij inmiddels weer gebruik maakt van Spotify Premium op het account van zijn keuze :)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)