Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Vraag

Spotify Premium naar Free

Goedenavond, ik heb sinds 06-04-2017 een verandering in mijn KPN abonnement waar Spotify onderdeel van uit maakt. Voorheen was Spotify onderdeel van mijn alles in 1 pakket, sinds 06-04-2017 is Spotify gekoppeld aan mijn mobiele abonnement. Ik heb via mijn mobiele telefoonnummer een activeringscode ingevuld op de website van de KPN. Echter sinds vandaag is mijn Spotify account (ik log in met een Facebook account) omgezet naar een Free account. Wat moet ik nu doen, de telefonische helpdesk kon mij niet verder helpen.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +16
He Martin, welkom op het forum! Dat komt ongelukkig uit dat je account nu free is. Het account dat eerder onder je alles-in-1 pakket viel, is free gemaakt. Met je mobiele nummer moet je nu een activeringscode kunnen aanvragen en daarmee je Spotify account weer premium maken. Dat lukt niet begrijp ik uit je bericht en om het een en ander na te kijken heb ik wat gegevens van je nodig. Beantwoord je het priv├ębericht dat je zo ontvangt?
Reputatie 6
Badge +16
Door een probleem aan onze kant is het account van Martin niet meer Premium. Hiervoor heb ik een melding gemaakt om dit op te lossen. Het is nog even afwachten wanneer Martin zijn nieuwe code voor Premium ontvangt, maar ik hoop snel!

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)