Mijn gebruik van KPN Prepaid staat op een heel laag pitje. Ik heb er weinig behoefte aan, maar wil ook niet zonder.
Het eerste waar ik melding van wil maken is dat het kennelijk beslist nodig is om regelmatig de Prepaid-App te openen. Doe ik dat niet, dan kom ik er op een gegeven moment niet meer in. De app moet dan opnieuw geactiveerd worden (of zoiets) met een code via sms. Dat dit nodig is staat nergens uitgelegd.
Maar nu mijn echte probleem.
Vanmorgen wilde ik een maandbundel kopen en betalen uit het resterende beltegoed.
De app zegt dan dat ik een pincode moet invullen (5 cijfers). Een pincode die ik ergens had opgeschreven heeft maar 4 cijfers. Die werkte niet, is/was waarschijnlijk ergens anders voor (misschien heractiveren app ooit).
De app geeft de mogelijkheid om een nieuwe pincode aan te vragen. Daarvoor moet € 0,01 worden overgemaakt met iDeal. Dit heb ik in gang gezet, maar tot mijn grote schrik verschijnt er een overschrijving van € 10 !!!!!
Die overschrijving heb ik uiteraard afgebroken. Aannemende dat ik zelf een fout had gemaakt heb ik de procedure herhaald, maar opnieuw een overschrijving van € 10.
Nu weet ik wel dat al die telefonie/internet providers oplichters zijn (sorry kon het niet laten), maar dit slaat toch alles.
Wat is hier aan de hand??????????????????
Beste antwoord door Maja van KPN
Bekijk origineel