Beantwoord

*101# werkt niet

• 4 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 460 keer bekeken

Van de week overgestapt naar een dual sim telefoon. Na installeren wilde ik saldo opvragen. De melding die ik terug krijg is dat mijn saldo XX bedraagt. ????
Ook mijn nieuwe 2e sim getest met saldo opvragen maar ook dan krijg ik XX (dus geen 0.00 bv).

Opvragen via sms lukt ook niet.
Wat is hier aan de hand?

Ter aanvulling, ik heb saldo. Heb me vanavond geregistreerd bij KPN en dat gecontroleerd dus dat is het probleem ook niet.

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 6 oktober 2015, 13:22

Nagels schreef op 4 okt '15 om 22:59u

Van de week overgestapt naar een dual sim telefoon. Na installeren wilde ik saldo opvragen. De melding die ik terug krijg is dat mijn saldo XX bedraagt. ????
Ook mijn nieuwe 2e sim getest met saldo opvragen maar ook dan krijg ik XX (dus geen 0.00 bv).

Wat is hier aan de hand?

Ter aanvulling, ik heb saldo. Heb me vanavond geregistreerd bij KPN en dat gecontroleerd dus dat is het probleem ook niet.

Hoi,

Werkt het nu al wel weer? Het blijkt dat er nu een SMS wordt verstuurt als je naar *I101# "belt"

Robin

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Nagels schreef op 4 okt '15 om 22:59u

Wat is hier aan de hand?

Hoi,

Werkt het nu al wel weer? Het blijkt dat er nu een SMS wordt verstuurt als je naar *I101# "belt"

Robin

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum van KPN! Als het goed is moet alles weer werken, zoals Robin aangeeft. Lukt het bij jou ook weer? 

Dank voor de hulp, het is idd opgelost.

Reputatie 7
Badge +24
Gelukkig 😃. Bedankt voor je bericht hierover. Als je in de toekomst ergens tegenaan loopt of er is iets anders, we helpen je graag op het forum! 

Reageer