*116# werkt niet meer bij Mobiel Internet Prepaid?

  • 1 juni 2014
  • 5 reacties
  • 1728 keer bekeken

Hoi, Ik heb ongeveer 2 jaar Mobiel Internet Prepaid (zie MII) en tot voor kort kon ik het internettegoed opvragen via code *116#. Maar sinds een week of 2 (of zo) krijg ik de foutmelding 'Deze code is ongeldig'. Waarom werkt deze code niet meer?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Is het wel mogelijk om het tegoed op te vragen met de code *101# ?

Volgens mij is die code oud, hij werkte bij mij ook niet meer. *101# zou wel moeten werken.

LP

*101# werkt wel maar geeft een (bel) tegoed in euro's weer. Dat is niet van toepassing bij dit product (want alleen internetverbruik in MB's).

Het tegoed onder *101# heeft altijd op nul euro gestaan.

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Jos,

Het kan in ieder geval via de KPN Prepaid web-app, via de software van de dongel (als je deze gebruikt) bij 'Prepaid tegoed opvragen'. Ik ga voor je navragen of dit nog d.m.v. een sms kan. Er is recent e.e.a. gewijzigd, dus ik kan je dit op dit moment niet met zekerheid vertellen. Zodra ik hier meer over weet, kom ik er op terug!

Helaas gebruik ik de dongel niet. De SIM wordt in een Android apparaat gebruikt.

Reageer