128Kbit/s bundel niet meer van deze tijd

  • 5 August 2019
  • 3 reacties
  • 112 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
hier ook gezeur gehad met de prepaid van mijn dochter, echt klote dat als je het 128kb/s pakket hebt geselecteerd je geen ander pakket meer kan gebruiken maar wel kan activeren bv 1gb data overdag voor 1,99 per dag. Kunnen jullie dit dan ook blokkeren aub? Ik ben er namelijk een keer of 4 ingetrapt 😬

die 128kb/s is trouwens ook niet meer van deze tijd

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @marcel41, voor prepaid hebben wij meerdere bundels. Deze zijn inderdaad niet samen te gebruiken. Ik begrijp ook dat je daar van baalt.

Prepaid gebruikers zijn over het algemeen niet de grootverbruikers. Daarom hebben we bundels voor iedereen. Zo ook een 128kb/s bundel voor de mensen die af en toe wel eens een appje willen sturen of wat dan ook. Alleen de basis van het internet gebruiken.
Reputatie 3
Badge +1
Dan vind ik dat als je het ene pakket geselecteerd hebt niet de mogelijk moet hebben om een ander te selecteren. Ik vind dat een manier van over de rug van de klant extra geld te verdienen zonder te leveren.

ik voel mezelf een beetje genaaid en als goede klant valt me dat behoorlijk tegen.

ik houd er nu over op ik weet genoeg
Reputatie 7
Badge +20
Dat ben ik met je eens. Het zou ook niet moeten. Mijn collega heeft dit signaal ook al intern doorgezet. Mijn collega zijn nu aan het kijken hoe en of ze dit kunnen doorvoeren.