Beantwoord

1GB gratis wel echt gratis?

  • 26 November 2019
  • 8 reacties
  • 190 keer bekeken

Hi. Ik heb een sms ontvangen van KPN dat ik gratis 1GB kan krijgen als vergoeding omdat de pre-paid app een poosje niet goed heeft gefunctioneerd. Klasse van kpn. Ik moest Bundel  sms'en naar 1515. Heb dat gedaan en na een dag inderdaad 1 GB tegoed bijgeschreven. Echter is er ook €8,99 van  mijn tegoed afgeschreven. Lekker gratis noemen ze dat bij kpn!

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 29 November 2019, 11:32

Bekijk origineel

8 reacties

ik was er al bang voor dat het een sigaar uit eigen doos was.

ze hadden beter iedereen een beetje beltegoed kunnen geven. 

Even ter correctie. Kan niet controleren wanneer die €8,99 is afgeschreven. Heb ook een keer zelf deze bundel gekocht. Dat was een maandbundel. Meende dat dat eind oktober was. In de app staat alleen november maar geen datum. Kan niet mijn history van oktober opvragen. Dus zou toch best kunnen dat ik nu 1 GB gratis heb ontvangen maar dat niet kan controleren. Beltegoed houd ik niet bij. Zal het ook eens met mijn andere nummer proberen dual Sim.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Taurus48, bedankt voor je bericht!

Ik heb meteen even gekeken, want gratis zou in dit geval echt gratis moeten zijn! Als ik kijk op het 06-nummer van je Forum profiel, zie ik dat je op het laatste een betaalde bundel hebt aangeschaft op 23-10-2019. De bundel die je nu gebruikt is dus echt gratis toegevoegd! :blush:

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het uiteraard graag!

Hoi. Bedankt voor het antwoord. Maar hoe kan het dan dat ik in de app zie dat in november €8,99 is afgeschreven?

Groet, willem

Reputatie 7
Badge +21

@Taurus48, dat kan ik niet plaatsen.. Kan je een screenshot hiervan maken en plaatsen (zonder persoonlijke informatie)? Want op beide 06-nummers zie ik verder geen gekochte bundels en ook geen kosten die er de afgelopen maand zijn afgegaan.. 

Hoi Susan,

Helaas is een screenshot maken van een pagina in de pre-paid app niet toegestaan.  Krijg deze foutmelding. Maar nu staat in overzicht december ook een aankoop van €8,99. Dus ik neem aan dat dat alle aankopen zijn van het (recente) verleden. Je kunt dus niet per maand de aankopen opvragen en controleren.  Helaas een gemis in de app.

Groet

Reputatie 7
Badge +21

@Taurus48, je hebt in ieder geval geen bundel aangeschaft waarvoor je moest betalen afgelopen paar weken. Dus die € 8,99 kan ik niet plaatsen, dat is dan denk ik verkeerd.. Bij historie zou je trouwens wel het een en ander moeten kunnen inzien, wat betreft het verbruik. 

Bedankt:slight_smile:

Reageer