Beantwoord

2 data bundels gekocht, kan ik er eentje uitzetten?

  • 15 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 91 keer bekeken

Ik heb 2 bundels gekocht 1 snelle dagbundel en 1maand bundel de langzame. Nu werkt de langzame en de snelle niet. Hoe kan ik het omdraaien?
icon

Beste antwoord door Marina_ 18 augustus 2019, 13:04

Hoi @Kuba17, Welkom op het forum. Je kan het niet omdraaien. Wanneer je al een bundel hebt gekocht, kun je niet nog één kopen. Dat kan wel, alleen de eerste blijft werken. Wij kunnen de bundels er ook niet afhalen, zodat de snelle gaat werken. Ik kan je tegemoet komen met de kosten van de bundel die je als laatste hebt gekocht. Zou je daarvoor je 06-nummer en simkaartnummer willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Kuba17, Welkom op het forum. Je kan het niet omdraaien. Wanneer je al een bundel hebt gekocht, kun je niet nog één kopen. Dat kan wel, alleen de eerste blijft werken. Wij kunnen de bundels er ook niet afhalen, zodat de snelle gaat werken. Ik kan je tegemoet komen met de kosten van de bundel die je als laatste hebt gekocht. Zou je daarvoor je 06-nummer en simkaartnummer willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
@Kuba17, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer