Beantwoord

20 cent verschil in verbruik prepaid september, hoe kan dat?

  • 22 September 2021
  • 8 reacties
  • 85 keer bekeken

Hallo,

kan een moderator naar mijn verbruik kijken in sept tot en met 22-9?
ik heb op 8-9-2021  3  gesprekken staan van €  0,39 en 0,16 en 0,15

            Op 9-9-2921. 2 gesprekken van 0,33 en 0,15 

            Op 11-9-2021.  1 gesprek van 0,15

             Op 15-9-2021. 2 gesprekken van 0,15

ik kom dan op een verbruik van € 1,63

Er staat echter dat mijn verbruik € 1,83 is.

Het is geen wereldschokkend verschil, maar toch graag uitleg

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 23 September 2021, 15:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Dushy-britt ,

Kan het zijn dat je nog 0,20 euro hebt verbruikt aan mobiel internet? 

Dat kun je zien in jouw menu bij Mobiel Netwerk. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Dushy-britt, als je iets ziet dat niet helemaal lijkt te kloppen, snap ik heel goed dat je hier even over aan de bel trekt, ook al gaat het maar om 20 cent!

Als ik alles optel, kom ik óók uit bij €1,63, dus ik snap de verwarring als je €1,83 te zien krijgt :thinking:

Je hebt opgewaardeerd op 6-9, op dat moment was je tegoed €24,36. Vervolgens heb je voor €10,- een bundel gekocht waardoor je tegoed op €14,37 uitkwam. Ook is er €0,03 in rekening gebracht voor dataverbruik, vlak voor de bundel actief werd, dit heeft elkaar gekruist. Daardoor werd het tegoed €14,34 en op dit moment is daar volgens de systemen hier, nog €12,71 van over. Dit klopt precies met €1,63 verbruik voor het bellen :slight_smile:  Waar zie je precies €1,83 staan? Kan zijn dat je verbruik van vóór het opwaarderen/activeren van de bundel ook mee wordt genomen (periode 1 tot en met 6 september)

@Maja_  

hallo Maja,  in de app bij verbruik in september staat €1,89 en geen 1,83 zoals ik eerder vermeldde, het verschil is €0,26.  Ik weet niet meer of ik gebeld heb van 1 tm 6 september, maar normaal gesproken moet je die data ook kunnen zien staan in de app.

Reputatie 7
Badge +28

@Dushy-britt

Kan het zijn dat je deze maand nog 0,26 euro hebt verbruikt aan mobiel internet? 

Dat kun je zien in jouw menu bij Mobiel Netwerk. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dan is het wel verklaarbaar, en is op 2 september een gesprek gevoerd voor €0,27, en het valt me nu op dat je niet €10,- voor je bundel hebt betaald maar €9,99 (geen idee hoe dat kan :thinking: ) wat de laatste cent verklaart. 

Hoe ziet het er nu uit bij jou? Als je helemaal niets zit van voor de opwaardering, is dat een beetje vreemd natuurlijk. Zou je er eens een screenshot van willen maken zodat ik met je mee kan kijken? En maak je gebruik van de prepaid app of van de ‘gewone’ MijnKPN app? In het laatste geval, ben je recentelijk omgezet of overgestapt naar de nieuwe versie van de app? Hoor het graag!

@Maja_  bedankt voor het uitzoeken. Ik gebruik vanaf het begin de prepaid app. De bundelaankoop staat niet op het scherm, wel de opwaardering van €20,00. Het gesprek wat jij noemt zou kunnen, maar het blijft vreemd dat deze niet te zien is op 2 sept. 
ik maak geen screenshot, want anders zijn ook de tel nrs te zien die ik gebeld heb. Dus ik denk dat het opgelost is voor mij dan. De rest is aan KPN om uit te zoeken.

heel erg bedankt.

@Noordzee , hoi Noordzee bedankt voor het meedenken. Je schreef dat ik verbruik ook kon zien in mijn menu bij mobiel netwerk. Daar heb ik niet gekeken, want ik wist eigenlijk niet meer hoe ik daar kon komen. Maar goed volgens mij is het voor mij opgelost, alleen aan de kpn kant dat ik een gesprek niet kon zien in de app blijft vreemd.

groet Dushy

Reputatie 7
Badge +20

@Maja_  bedankt voor het uitzoeken. Ik gebruik vanaf het begin de prepaid app. De bundelaankoop staat niet op het scherm, wel de opwaardering van €20,00. Het gesprek wat jij noemt zou kunnen, maar het blijft vreemd dat deze niet te zien is op 2 sept. 
ik maak geen screenshot, want anders zijn ook de tel nrs te zien die ik gebeld heb. Dus ik denk dat het opgelost is voor mij dan. De rest is aan KPN om uit te zoeken.

heel erg bedankt.

Ok helemaal prima, dan ga ik dit even ter inventarisatie doorgeven aan de prepaid mensen, mochten ze meer meldingen ontvangen dat niet alle gesprekken worden getoond dan kunnen ze daar mee aan de slag!